news-background
news-background

نویسنده سریال Loki: «ایده لوکی تمساح احمقانه، اما منطقی بود»

 

[حاوی اسپویلر از قسمت پنجم سریال «لوکی»]

«تام هیدلستون» نمی‌تواند با اطمینان بگوید که «لوکی تمساح» که در قسمت پنجم سریال «لوکی» (Loki) با شاخ‌های طلایی دیده شد، واقعاً نسخه دیگری از «لوکی» است یا یک تمساح عادی. هیدلستون در مصاحبه جدیدی با مارول می‌گوید: «سؤال این است:‌ «آیا او واقعاً لوکی است؟ یا بر حسب اتفاق سبز است؟» این پرسشی مضحک است که [لوکی‌ها] همگی در موردش اختلاف نظر دارند. نکته جالب در مورد لوکی این است که لوکی خیلی دوست دارد که همیشه حق با او باشد. آن‌ّا نظرات متفاوتی در مورد این تمساح دارند.»

«مایکل والدرون» نویسنده سریال نیز نظر خاص خودش را در مورد این شخصیت دارد. او در این مصاحبه توضیح می‌دهد که چگونه این شخصیت به‌کلی اریجینال که در هیچ‌یک از کتاب‌های کامیک مارول ظاهر نشده، به سریال راه پیدا کرده است. والدرون فاش می‌کند که این ایده از ملاقاتی با چند تن از تهیه‌کنندگان سریال شکل گرفته است.

والدرون می‌گوید:‌ «در این خصوص گفتگو می‌کردیم که می‌خواهیم چگونه نسخه‌های مختلف لوکی را در مواجهه با یکدیگر ببینیم. من می‌گفتم باید یک لوکی تمساح وجود داشته باشد. می‌گفتند، خوب چرا؟ [جواب می‌دادم:] چون سبز است.»

«لوکی تمساح» در پنجمین قسمت سریال صحنه را از آن خود کرد، در حالی که «ریچارد ای. گرنت» در نقش «لوکی کلاسیک» را کنار خود داشت. «کیت هرون» کارگردان سریال توضیح می‌دهد که برای فیلمبرداری صحنه‌های مرتبط با «لوکی تمساح» از یک تمساح پارچه‌ای و آبی رنگ استفاده کرده‌اند. او تصویری از این موجود مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

هرون می‌گوید: «برای جلوه‌های ویژه از نسخه‌ای ابتدایی استفاده کردیم که بیش از حد ملوس بود، و به نحوی یک تمساح کارتونی به نظر می‌رسید. اما رفته رفته مضحک‌تر شد و به یک تمساح واقعی که اتفاقاً شاخ داشت شبیه شد. این نقطه اوج شخصیت‌پردازی بود. وقتی به این نقطه رسیدیم جایی که احساس کردیم یک تمساح واقعی است، اما شاخ‌هایی جلف دارد، گفتیم: «این شد همان چیزی که می‌خواستیم.»»

والدرون اضافه می‌کند: «به‌شدت احمقانه، اما از طرف دیگر کاملاً منطقی است. تقریباً باید او را جدی بگیرید، و فکر کنید که شاید [لوکی] باشد؟ چرا یک نسخه تمساح از لوکی نمی‌تواند وجود داشته باشد؟»

والدرون در نهایت تأیید نمی‌کند که آیا این تمساح یک لوکی واقعی است یا نه: «پاسخ را می‌دانم، اما می‌خواهم مردم به آن فکر کنند. می‌خواهم بحث جذاب بعدی دنیای مارول باشد. آیا لوکی تمساح یک لوکی واقعی است یا نه؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید