news-background
news-background

«نوید نگهبان» در سریال جاسوسی Tehran بازی می‌کند

«نوید نگهبان» که سابقه‌ی بازی در سریال «میهن» (Homeland) شبکه‌ی شوتایم را دارد، به همراه «شان توب» بازیگر «مرد آهنی» به سریال «تهران» (Tehran) پیوستند. این سریال که ممکن است در آینده نامش تغییر پیدا کند به نویسندگی «موشه زوندر» توسعه می‌یابد.

نگهبان در فصل اول «میهن» نقش شخصیتی به نام «ابو نظیر» را بازی کرد و اخیراً در بازسازی لایو-اکشن «علاءالدین» ظاهر شده است. او در سریال هشت اپیزودی «تهران» نقش مأمور امنیتی ایرانی «مسعود تبریزی» را ایفا می‌کند و توب در نقش «فراز محمد» فرمانده‌ی موساد.

«نیو سلطان» بازیگر زن جوان اسرائیلی هم در «تهران» نقش «تامار ربینیان» یک هکر کامپیوتر را بازی می‌کند که اولین مأموریت او در پایتخت ایران و همچنین محل تولد اوست. او باید یک راکتور هسته‌ای را از کار بیندازد، اما وقتی مأموریت موساد با شکست مواجه می‌شود و از سوی مقامات ایرانی تحت تعقیب قرار می‌گیرد، و دوباره به اصالت ایرانی خود پی می‌برد، با یک فعال سیاسی رابطه‌ی عاشقانه برقرار می‌کند.

کارگردانی سریال به «دنیل سرکین» سپرده شده که «استکهلم» (Stockholm) را در کارنامه دارد. او در این باره می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که بازیگر بااستعداد و در حال رشدی مثل «نیو سلطان» در اولین سریال بین‌المللی او در نقش اصلی «تهران» همکاری می‌کنیم. شان و نوید نیز دو ستاره‌ای‌اند که بارها در پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی مخاطبین را به وجد آورده‌اند.»

«تهران» از شبکه‌ی اسرائیلی Kan پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۴

نوید نگهبان هنرپیشه مورد علاقه سینا ولی الله و به قول او بزرگترین سوپر استار ایران در هالیوود و باعث افتخار تمامی ایرانیان در منظومه شمسی می باشد.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۳۳

تا حالا نقشای بحث برانگیز شاعبه ضد میهنی داشتن بازی کرده ولی این دیگه کلا خیانته یارو تو اسراییل راجع به ترور دانشمندای هسته ای ایران سریال کاملا یکطرفه نقش جاسوس اینو کجای دلم بزارم

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱

خوبه که ببینیمش و بعد مقایسه کنیم با چرندیاتی که رسانه ملی به خورد ملت میده.

نمایش اسپویل
۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۲۸

خبر خیلی خوب و خوشحال کننده ای بود، عالی هست که بازیگرای ایرانی بیشتری تو سینمای جهان دارن شکوفا میشن و نقش های مهم تری بازی میکنند. در ضمن این سریال ها واسه ایرانیا علاوه بر سرگرمی حکم مستند هم داره و شفاف سازی های مهمی میکنند.

نمایش اسپویل
۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۰

اینا که الان وگوفتی شوخی بید یا جدی؟!

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸

الان به نظر شما اگه اون واسه ما فیلم و سریال بسازن شفاف سازی رخ می ده لطفا بیشتر تحقیق کنید

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۱۱

جانا! سخن از زبان ما می گویی! و این که این سطح غرب زدگی و گذر از ارزش های انسانی (و نه فقط اسلامی) رو تحت لوای روشنفکری و نخبگی عرضه می کنن، خیلی تهوع آوره.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۱۴

تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

نمایش اسپویل
۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۱۳

تا جایی که ما میدونیم و تاریخ اثبات کرده این یهودی های صهیونیست چیزی جز دروغ گفتن و شو راه انداختن انجام ندادن...اینکه یه ایرانی بره برای اسراییل کودک کش فیلم بازی کنه اونم فیلمی ضد امنیت ملی ایران خوشحال کننده است؟!...شهرت و دیده شدن به چه قیمتی؟!...انسان دوستی و وطن دوستی دو مقوله ای هستن که اگر شخصی بهشون باور داشته باشه (که من مطمئنم شما هم باور دارین!) از همچین خبری نه تنها خوشحال نمیشه بلکه بشدت بهم میریزه!

نمایش اسپویل
۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۰۷

خدایی اینم خبر بود شما اوردید.یه ---- وطن فروشی رفته یه تو یه فیلم تو کشوری مثل اسرائیل که اصلا سینمای درستی هم نداره بازی کرده .

نمایش اسپویل