news-background
news-background

«کریستفر نولان» شخصاً فیلمنامه Tenet را به «کنت برانا» تحویل داده است

«کریستفر نولان» سرزده به منزل «کنت برانا» می‌رود تا فیلمنامه‌ی «عقیده» را به او تحویل دهد.

«کریستفر نولان» برای حفاظت از فیلمنامه‌ی «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) از هر ترفندی استفاده کرده است. «رابرت پتینسون» سال گذشته گفت که برای خواندن فیلمنامه در یک اطاق حبس شده اما این پنهان‌کاری و فشار در مقابل آنچه «کنت برانا» تجربه کرده ناچیز است. نولان و برانا در «دانکرک» (دانلود فیلم Dunkirk با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کرده بودند و آنقدر به هم اعتماد داشتند که کارگردان به برانا اجازه دهد فیلمنامه‌ی «عقیده» را مدتی در اختیار داشته باشد. نولان برای تحویل فیلمنامه به برانا شخصاً به منزل بازیگر می‌رود.

برانا به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» در این باره گفته است: «در را زدند، بازش کردم، و دیدم که یک کارگردان بین‌المللی به نام کریس نولان در مقابلم ایستاده. بسته‌ای زیر بغلش داشت و گفت: «آمده‌ام فیلمنامه را به تو تحویل دهم.» از این شخصی‌تر نمی‌شود.»

برانا در ادامه می‌گوید: «سپس پرسیدم: «چطور در موردش حرف بزنیم؟» نولان گفت: «۲۴ ساعت بعد از همین حالا، با تو تماس می‌گیرم و در موردش حرف می‌زنیم.» به همین سادگی. او گفت: «بد نیست اگر بین خودمان بماند.» هیچ قراردادی امضاء نشد. اعتمادی بود در سطح یک دست دادن.»

برانا فشار کمتری نسبت به وضعیت پتینسون در یک اطاق قفل شده احساس کرده، اما برانا به هیچ‌وجه در نگه‌داری آن سهل‌انگاری نمی‌کند. او توضیح می‌دهد: «اصلاً دوست ندارم فیلمنامه‌ای در اختیار داشته باشم که جای آن در کیفم محفوظ نیست. مثلاً در یک هواپیما، وقتی در حین سفر به محل فیلمبرداری آن را می‌خوانید... راستش در فیلم‌های نولان فیلمنامه از پاسپورت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر مرا به استونی راه نمی‌دادند هیچ مشکلی نبود، اما اگر مرا به استونی راه می‌دادند اما فیلمنامه‌ی «عقیده» را از من می‌گرفتند، کارم تمام بود.»

در «عقیده» داستانی در مورد مأموریت جاسوسانی با بازی «رابرت پتینسون» و «جان دیوید واشینگتن» روایت می‌شود که می‌خواهند از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کنند. برانا اخیراً گفته بود که تردید دارد نقش شخصیت شرور فیلم را بازی می‌کند یا نه. برانا در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید امیدوار است که «عقیده» به بازگشت صنعت فیلمسازی به حال عادی کمک کند.

برادران وارنر جمعه شب اعلام کرد که «عقیده» را به جای ۱۷ ژوئیه با دو هفته تأخیر در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد کرد. برانا به تازگی فیلم «آرتمیس فاول» (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده که جمعه گذشته از طریق شبکه‌ی دیزنی+ منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید