news-background
news-background

«کریستفر نولان»: رابرت پتینسون در مورد «بتمن» از من هیچ مشاوره‌ای نخواست

 

نولان می‌گوید در حین فیلمبرداری «تنت» در مورد «بتمن» سکوتی «محترمانه» میان او و پتینسون برقرار بوده است.

 

«رابرت پتینسون» همزمان با آغاز فیلمبرداری «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) نقش «بروس وین/بتمن» را در فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman 2021 با لینک مستقیم) به دست آورد. این گزینش بدان معنا بود که پتینسون این امکان را داشت تا ساعت‌ها در مورد این شخصیت با نولان گفتگو کند. نولان سابقه‌ی کارگردانی سه فیلم «بتمن» از جمله «شوالیه‌ تاریکی» (دانلود فیلم The Dark Knight با لینک مستقیم) را دارد، اما به نظر می‌رسد که او از کارگردان «تنت» در مورد «بتمن» هیچ مشاوره‌ای نگرفته است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

نولان در مصاحبه با سی‌ان‌ای سنگاپور می‌گوید: «او از من هیچ مشاوره‌ای نخواست. سکوتی محترمانه میان ما در این باره برقرار بود تا آخرین روزهای فیلمبرداری. چیزهایی به هم گفتیم و یکی دو شوخی با هم کردیم. بحث کوتاهی داشتیم در مورد جنبه‌های مختلف نقشی که او قرار بود بازی کند. اما خوشحال بودم که برای این نقش انتخاب شده و به نظر من کار فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد. از اینکه ببینم با این شخصیت چه کرده هیجان‌زده‌ام.»

پتینسون پیش‌تر در مصاحبه با «آیریش تایمز» گفته بود که موفق نشده به نولان در مورد تست بازیگری «بتمن» دروغ بگوید. او توضیح داده بود: «باید به کریس دروغ می‌گفتم و برای انجام تست بازیگری «بتمن» [محل فیلمبردرای] را ترک می‌کرد – گفتم یک مشکل خانوادگی فوری پیش آمده. به محض اینکه گفتم «مشکل خانوادگی فوری» او گفت:‌ «می‌خواهی برای «بتمن» تست بازیگری بدهی، نه؟»»

هرچند نولان به پتینسون در مورد نقش «بتمن» توصیه‌ای نکرده اما «کریستین بیل» بازیگر نقش «بروس وین» در فیلم‌های این کارگردانی نکته‌ای اساسی به او گوشزد کرده است. او در ماه سپتامبر گذشته به «ورایتی» گفته بود که پتینسون تنها باید برای ادرار کردن در لباس «بتمن» راحت باشد: «وقتی که نتوانی بدون کمک گرفتن از کسی ادرار کنی احساس ابرقهرمان بودن نخواهی کرد.»

فیلم «تنت» پتینسون و نولان به تازگی در سراسر دنیا اکران شده و براساس آخرین گزارش‌ها در آستانه‌ی ثبت افتتاحیه‌ی جهانی بیش از ۴۰ میلیون دلاری است. این فیلم از ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد. فیلم «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» نیز اکتبر سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید