news-background
news-background

نمایش فیلم Hustlers «جنیفر لوپز» در مالزی ممنوع اعلام شد

اکران درام استریپری «جنیفر لوپز» به خاطر محتوای «به‌شدت ناپسند» در مالزی ممنوع اعلام شد.

مالزی نمایش فیلم «کلاهبرداران» (Hustlers) به کارگردانی «لورین اسکافاریا» را برای مخاطبین بیش از حد زننده دانست. هیأت ممیزی فیلم این کشور معتقد است که امکان اکران این فیلم با صحنه‌های مبتذل و جنسی آن به هیچ وجه وجود ندارد. پخش‌کننده‌ی بین‌المللی فیلم این ممنوعیت را در شبکه‌های اجتماعی به تأیید رسانده است.

«کلاهبرداران» هفته‌ی گذشته در بازار آمریکای شمالی اکران شد و پس از «آن: بخش دو» در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. این فیلم که نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده و پیش‌بینی می‌شود «جنیفر لوپز» با ایفای نقش مکمل یک استریپر باتجربه که شخصیت تازه‌کاری با بازی «کنستانس وو» را زیر پر و بال می‌گیرد، نامزد اسکار شود.

فیلم دارای صحنه‌های جنسی نسبتاً کمی است اما به نظر می‌رسد که مالزی چنین عقیده‌ای ندارد. این کشور پیش از این اکران فیلم‌های «بیگانه: پیمان»، «قوی سیاه»، «مامان‌های بد»، «آموزش مجرد ماندن» (How to Be Single)، «پنجاه طیف خاکستری» و حتی «دیو و دلبر» را به خاطر ارجاعاتش به هم‌جنس‌گرایی ممنوع اعلام کرده بود. فیلم «مادر!» دیگر ساخته‌ی «دارن آرونوفسکی» هم ابتدا موفق نشد به سالن‌های نمایش این کشور راه پیدا کند، اما مدتی بعد این اتفاق افتاد. اوایل سال جاری میلادی، مالزی صحنه‌های هم‌جنس‌گرایانه‌ی «راکتمن» با بازی «تارون اجرتون» را سانسور کرده بود.

لوپز در مصاحبه با لس آنجلس تایمز در مورد واکنش منتقدین به بازی او گفته بود: «اشک مرا جاری می‌سازد. با خود می‌گویم وای، یک نفر از کار من راضی است! می‌گویم من از بازیگری لذت می‌برم و مسائل دیگر اهمیتی ندارند، اما اهمیت دارد – اهمیت دارد که تلاش شما قدر دانسته شود و این خوشایند است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸

چند سالی هست که سینما داره به سمت تباهی و مرگ هنری میره ، واقعا چه بلایی سر این هنر اومده که نابازیگرهایی مثل این خانوم ، به خاطر استریپری نامزد جایزه ی مهمی مثل اسکار بشن؟!

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۴۹

هالیوود دیگه، هنر توش سالهاست مرده فقط شده یه تریبیون واسه ژن خوب ها!

نمایش اسپویل