news-background
news-background

نقش کوتاه «مارک همیل» در سریال The Mandalorian فاش شد

«مارک همیل» اگرچه به خاطر بازی در نقش «لوک اسکای‌واکر» در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، اما در طول سال‌های بازیگری‌اش به جای شخصیت‌های محبوبی از «بتمن: سریال انیمیشن» (دانلود سریال Batman: The Animated Series با لینک مستقیم) تا «آواتار: آخرین هواشکن» (دانلود سریال Avatar: The Last Airbender با لینک مستقیم) صداپیشگی کرده است. بنابراین چندان غافلگیر‌کننده نیست که همیل در سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) هم صداپیشگی کرده باشد.

این نقش کوتاه در مستند هشت اپیزودی «دیزنی گالری: مندلوری» (دانلود مستند Disney Gallery: The Mandalorian با لینک مستقیم) فاش شده است. در بخش‌هایی از این مستند جزئیات خلق شخصیت «بیبی یودا» از جمله نسخه‌ی بسیار بی‌ریخت‌تر و ابتدایی آن شرح داده می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در آخرین اپیزود مستند که جمعه گذشته منتشر شد، «جان فاورو» نویسنده‌ی «مندلوری» نگاهی می‌اندازد به بازار «ماس ایزلی» در فیلم «یک امید تازه» (دانلود فیلم A New Hope با لینک مستقیم) که برای اپیزود پنجم «مندلوری» بازسازی شد. در این نسخه از بازار دروید‌های بسیاری دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها یک بارتندر با صداپیشگی خود «مارک همیل» است. تنها جمله‌ی او در این صحنه به شخصیت «مندلوری» این است: «متأسفانه، اتحادیه‌ی جایزه‌بگیران دیگر در این سیاره فعالیت نمی‌کند.»

فاورو علاوه بر این فاش می‌کند که نام این ربات EV-9D9 است که در فیلم «بازگشت جدای» (دانلود فیلم Return of the Jedi با لینک مستقیم) و در خدمت «جابا هات» بود. فاورو می‌گوید پس از کشته شدن جابا و شکست «امپراطوری»، این ربات موفق شده جایگاهش را به عنوان یک بارتندر بیابد. این جزئیات نشان می‌دهد که سیاره از زمان سه‌گانه‌ی ابتدایی «جنگ ستارگان» وقتی که ربات‌ها اجازه‌ی ورود به بارها را نداشتند تا چه حد تغییر کرده.

فصل دوم «مندلوری» بنابر اعلام قبلی فاورو به تأخیر نخواهد افتاد و برای پاییز آینده آماده‌ی پخش از دیزنی+ خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید