news-background
news-background

نقش کوتاه بازیگر Guardians of the Galaxy در The Suicide Squad فاش شد

«جیمز گان» کارگردان ریبوت «جوخه انتحار» پیش‌تر گفته بود که یکی از بازیگران «نگهبانان کهشان» مارول در فیلم دی‌سی نقش کوتاهی بازی کرده است.

 

«جیمز گان» کارگردان «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) برادران وارنر و دی‌سی در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» وعده داده بود که یکی از بازیگران فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) مارول و دیزنی در فیلم جدیدش ظاهر خواهد شد. این فیلمساز چند روز قبل گفته بود از اینکه هنوز هواداران متوجه حضور کوتاه این بازیگر نشده‌اند «شگفت‌زده» شده است.

گان می‌گوید «دیو باتیستا» تا مرز بازی در «جوخه انتحار» پیش رفته اما در نهایت تصمیم گرفته به «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» و نت‌فلیکس ملحق شود. او اضافه کرده بود که با این حال، یکی دیگر از ستارگان مارل «جایی در فیلم» وجود دارد: «مردم می‌دانند که من تقریباً دیو را برای یک نقش انتخاب کرده بودم اما او نتوانست بازی کند. اما جدا از آن، ممکن است «نگهبان» دیگری جایی در فیلم وجود داشته باشد که هنوز کسی متوجه‌اش نشده.»

گان اضافه می‌کند از اینکه هنوز هیچ‌یک از هواداران متوجه این حضور کوتاه نشده‌اند غافلگیر شده: «صدها نقد برای این فیلم دریافت کرده‌ام اما مات و مبهوتم. به پام گفتم به تو در این مورد تماس نگرفته‌اند. گفت یکی دو نفر.»

باتیستا در مصاحبه با «دیجیتال اسپای» گفته بود: «با نت‌فلیکس وارد یک رابطه می‌شدم، نقش اول یک فیلم عالی را بازی می‌کردم و پول بسیار بیشتری می‌گرفتم. باید با جیمز [گان] تماس می‌گرفتم و به او می‌گفتم: «این تصمیم قلبم را می‌شکند، برای اینکه به عنوان یک دوست، می‌خواهم آن‌جا در کنار شما باشم، اما از نظر حرفه‌ای، این انتخاب هوشمندانه‌تری برای من است.»  

[حاوی اسپویلر]

 

علی‌رغم اظهارات گان، بعضی از هواداران تیز-چشم دی‌سی این حضور کوتاه را کشف کرده‌اند. در یکی از صحنه‌های فیلم، «پام کلمنتیف» بازیگر نقش «مانتیس» در «نگهبانان کهکشان» چند لحظه مقابل دوربین در حال رقص به چشم می‌خورد.

«تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم‌های «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) و «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love And Thunder) نیز در یک صحنه فلش‌بک نقش پدر «رت‌کچر» را بازی کرده است.

«جوخه انتحار» گان موفق نشد رکورد بینندگان شبکه اچ‌بی‌او مکس را بشکند. «سامبا تی‌وی» گزارش داده است که این فیلم در طول اولین آخر هفته پخش خود از این شبکه ۲.۸ میلیون خانوار بیننده داشته و پایین‌تر از «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) با رکورد ۳.۸ میلیون خانوار بیننده قرار گرفته است. ریبوت «جوخه انتحار» در اولین هفته اکران در سینماهای آمریکای شمالی ۲۶.۵ میلیون دلار فروخت در حالی که پیش‌بینی می‌شد افتتاحیه داخلی بیش از ۳۰ میلیون دلاری برای این فیلم رقم بخورد. برای این ناکامی دلایل مختلفی از جمله شیوع نوع جدید ویروس کرونا در آمریکا، دانلودهای غیرقانونی، و در دسترس بودن فیلم برای ۴۷ میلیون مشترک اچ‌بی‌او مکس به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه اضافه بر خلاف دیزنی+ ذکر شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید