news-background
news-background

نقش سوپر من در لیگ عدالت تایید شد

فیلم «بتمن علیه سوپر من: طلوع عدالت» در زمان اکران خود توانست بینندگان زیادی را به سمت خود جذب کند و در گیشه به فروش خوبی برسد. نسخه جدید این فیلم «لیگ عدالت» نام دارد که اخبار و حواشی آن سر و صدای زیادی به پا کرده است. مخصوصاً بازیگران آن که همیشه موجب مخالفت و موافقت طرفداران شده اند. به تازگی تریلری از فیلم «لیگ عدالت» منتشر شده است. این سری از فیلم به نظر می‌رسد که تلاش رقابتی کمپانی برادران وارنر برای مقابله با محبوبیت مجموعه فیلم «انتقام جویان» کمپانی مارول باشد. این تلاش به طور کلی به نفع تماشاگران خواهد بود زیرا هر دو کمپانی برای حفظ محبوبیتشان و در دست گرفتن گیشه نیاز به ایده های جدید و انقلابی دارند.

در میان تریلر این فیلم آنچه بیش از همه توجه ها را جلب می‌کرد، جای خالی یک کارکتر بود: سوپرمن. در آخرین نسخه از این فیلم سوپرمن کشته شد و بدین ترتیب به نظر می‌رسید که کار او به پایان رسیده است. اگر این خبر درست باشد به ظاهر کار بازیگری «هنری کاویل» نیز بعد از فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» به پایان می‌رسد، اما این همه ماجرا نیست.

لیگ عدالت بدون سوپر من معنا ندارد. عکس های جدید لباس جدیدی را برای سوپر من نشان می‌دهد، پس او به نوعی باز خواهد گشت. ما در حال حاضر از این موضوع اطلاعی نداریم و به نظر می‌رسد کمپانی برادران وارنر به شدت سعی دارد تا این مسئله را پنهان کند.

 

اگر چه اخبار زیادی در این رابطه سر زبان ها افتاده بود و مدت های طولانی ذهن طرفداران را  به خود مشغول کرده بود. در همین میان «زک اسنایدر» کارگردان در مصاحبه اخیر خود  اعلام کرده که سوپر من در فیلم لیگ عدالت نقش خواهد داشت. او گفته که سوپر من نقش زیادی در این قسمت خواهد داشت و مطمئناً داستان آن ما را شگفت زده خواهد کرد. این خبر تا حدودی خیال طرفداران سوپرمن را راحت خواهد کرد.

اما در مصاحبه «یو اس ای تودی» در مورد تریلر جدید این فیلم بحث شد و در آن اشاره شد که احتمالاً مرگ سوپرمن یک مسئله برنامه ریزی شده برای جذابیت این قسمت جدید است. به نظر می‌رسد که بروس وین (بن افلک) و زن شگفت انگیز (گال گادوت) نیز به خوبی از این موضوع در این فیلم مطلع بوده اند. داستانی که در لیگ عدالت پیش روی ماست مطمئن تر وسیع تر و هیجان انگیزتر از طلوع عدالت است و از آن داستان های آخر زمانی است که جنگ آخر آنها بیننده را سر جایش میخکوب می‌کند. این گروه خارق العاده فلش، آکوامن و سایبرگ را در کنار خود برای مبارزه خواهند داشت ولی مطمئناً مبارزه بدون سوپر من بسیار سخت خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که سوپر من جدید چگونه از مرگ رهایی یافته و با چه ظاهری طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید