news-background
news-background

نقدهای فیلم مدعی اسکار Kajillionaire منتشر شد

سینمایی «کاجیلیونر» (دانلود فیلم Kajillionaire با لینک مستقیم) کمدی-درام جنایی، تازه‌ترین ساخته‌ی کارگردان مطرح آمریکایی «میراندا جولای» است که به تازگی به نمایش درآمده است. «میراندا جولای» کارگردانی است که حدود ۹ سال از آخرین فیلمش می‌گذرد و این بار با داستان دو هنرمند کلاهبردار برگشته است که برای تبدیل کردن دخترشان به بزرگ‌ترین هنرمند کلاهبردار، زمان زیادی را صرف کرده‌اند. آخرین فیلم «میراندا جولای» «کاجیلیونر»، از زمانی که در سینماها به نمایش درآمده است، توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است و تعداد زیادی از منتقدان، آخرین ساخته‌ی این کارگردان را به عنوان بهترین اثر او تا به امروز خوانده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان تازه‌ترین ساخته‌ی «میراندا جولای»، روایت کلاهبردارانی است به نام تریسا (دبرا وینگر) و رابرت (ریچارد جنکینز)  که ۲۶ سال وقت گذاشته‌اند برای تربیت و آموزش تنها فرزندشان اولد دولیو (ایوان ریچل وود) تا انواع و اقسام خلاف‌ها همچون کلاهبرداری، دزدی و تقلب را در هر موقعیتی به او آموزش دهند. و چون  دخترشان کوچک و زیرک و جذاب است، در نهایت بیشتر کارهای کثیف خانواده را به راحتی انجام می‌دهد. او در هنر سرقت ساعت و سپس بازگرداندن آن‌ها به صاحبانشان تبحر دارد، نحوه‌ی پاداش گرفتن را خوب می‌داند، همه چیز را در مورد طفره رفتن و فرار کردن از دوربین‌های امنیتی می‌داند و.... در نهایت در این مسیر نامتعارف اما در یکی از سرقت‌های عجولانه‌‌ی این خانواده، غریبه‌ای وارد زندگی آنها می‌شود و زین پس جهان آن‌ها را کاملا زیر و رو می‌کند.

فیلم Kajillionaire با زیرنویس فارسی

 

ورایتی: دنیا جای عجیبی است. میراندا جولای این را خوب می‌داند و به عرصه‌ی تصویر می‌آورد. اما بقیه ما بعضی اوقات فراموش می‌کنیم. یا شاید هم ما نمی‌خواهیم بپذیریم.

دن‌آوگیک: میراندا جولای در آخرین ساخته‌اش کاجیلیونر، با به تصویر کشیدن سه کلاهبردار عجیب و غریب که وجود نادرست آن‌ها در جامعه دلهره و ناامنی را به وجود می‌آورد، ماجرای حیرت‌انگیزی را نشانمان می‌دهد.

رولینگ استون: این وضعیت عجیبی است که البته برای افراد عجیب و غریب هم اتفاق می‌افتد. وضعیتی که البته برای میراندا جولای غیر معمول نیست. همچنین برای این کارگردان مطرح، غیر عادی نیست که فیلمی درباره‌ی افرادی که توسط جاه‌طلبی‌ها، خواسته‌ها و نیازها و کنجکاوی‌های خود زندگی می‌کنند بسازد.

اینترتینمنت ویکلی: جنکینز و یک وینگر، دو کاراکتر تقریباً غیرقابل شناسایی و زبر و زرنگ هستند که از هیولاهای کوچک خود نهایت استفاده را می‌کنند و دقیق همه چیز را محاسبه می‌کنند تا به اهداف اصلی‌شان برسند.

 

تریلر فیلم Kajillionaire

 

فیلم‌استیج: اگر کسی چشمانش را ببندد و تصور کند که یک فیلم سینمایی در دست میراندا جولای چگونه به نظر می‌رسد، من هنوز فکر نمی‌کنم که بتواند به چیزی همچون کاجیلیونر نزدیک شود. این فیلم دقیقاً همان انگیزه‌های خلاقانه برای اتفاقات غیرمنتظره است که اساس خاص بودن کار نویسند_کارگردان را تشکیل می‌دهد. جولای، یک داستان منحصر به فرد در مورد پیوندها و روابط عجیب یک خانواده‌ی عجیب را به تصویر می‌آورد. کاجیلیونر، اثری است انتزاعی‌تر از فیلم‌های قبلی این کارگردان که تصور می‌کنم برای بسیاری از افراد می‌تواند خسته کننده هم باشد.

نیویورکر: کاجیلیونر داستانی ساده و خطی از ایده‌آلیست‌های جوان است، کاجیلیونر فیلمی وحشیانه و تند درباره‌ی والدین و فرزندان، درباره‌ی خانواده‌ها و پیوندهای آن‌ها، درباره‌ی وحدت خانواده و جایگاه آن در جهان است.

والچر: شخصیت‌های شکسته‌ی میراندا جولای در کاجیلیونر ممکن است کارهای عجیب و غریب و حتی گاهی اوقات کارهای ارزشمند انجام دهند، اما این کارها را انجام می‌دهند چرا که به نظر می‌رسد توانایی زندگی کردن در جهان را ندارند و دچار نوعی کمبودند. در واقع همه‌ی فیلم‌های جولای درباره‌ی جستجوی ما برای تجربیات یا افرادی است که تاریکی ناخوشایند گسترده‌ای را در دل خود نگه داشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید