news-background
news-background

نظر «پاتریک ویلسون» درباره سریال Watchmen شبکه HBO

«پاتریک ویلسون» که در فیلم «واچمن» (Watchmen) به کارگردانی «زک اسنایدر» نقش «دنیل درایبرگ/نایت آول» را بر عهده داشت نظر خود را درباره سریال این مجموعه ساخته «دیمون لیندلوف» که از شبکه اچ‌بی‌او در حال پخش است بیان کرد. ویلسون در دو فیلم «واچمن» و «آکوامن» (Aquaman) نقش «نایت آول» را بر عهده داشت گفت که سریال «واچمن» او را شیفته خود کرده است.

ویلسون می‌گوید: «من این سریال را دیده‌ام. زمانی که شخصیت «جود» خود را معرفی کرد من با خود گفتم که خوب او دوام زیادی روی زمین نخواهد آورد. متأسفانه وقتی مثل من با داستان آشنایی داشته باشید با خود فکر می‌کنید که «جود» بیچاره اکنون جان خود را از دست می‌دهد؛ من عاشق این سریال هستم و تمام قسمت‌های آن را دیده‌ام. من درباره این سریال بسیار کنجکاو بودم زیرا نه تنها عاشق فیلم و رمان مصور این اثر هستم بلکه در فیلم آن ایفای نقش کرده‌ام. دوستان من جزو گروه بازیگران فیلم «واچمن» بودند و به جرئت آن‎‌ها از بهترین بازیگرانی بودند که من تا به حال با آن‌ها بازی کرده‌ام.»

او در ادامه می‌افزاید: «من حس بسیار خوبی نسبت به «واچمن» دارم. به همین دلیل بسیار برای دیدن ا« هیجان زده بودم تا زمانی که در تریلر «آرچی» را دیدم، کشتی من، این نامی بود که به آن داده بودم. این کشتی برای شخص من ساخته شده بود اما من نسبت به آن احساس مالکیت دارم. من با خود فکر کردم که خدایا چه کسی قرار است این کشتی را براند. من عاشق بازی «جین اسمارت» هستم، من با او در «فارگو» (Fargo) و «بری ماندی» (Barry Munday) همبازی بودم و از بازی در کنار او بسیار لذت بردم. به نظرم او هفته گذشته نیز مانند همیشه عالی بود، من بی صبرانه منتظرم تا او و «رجینا کینگ» به جنگ هم بروند. فوق‌العاده است.»

بسیار جالب است که «پاتریک ویلسون» با گذشت یک دهه از انتشار فیلم «واچمن» همچنان برای دیدن این سریال هیجان‌زده است و همچنان به رمان مصور «دیو گیبونز» و «آلن مور» علاقه‌مند است. از بازیگران سریال «واچمن» می‌توان به «رجینا کینگ»، «جرمی آیرونز»، «ندرو هاوارد»، «تام میسون»، «یحیی عبدالمتین دوم»، «تیم بلیک نلسون»، «دان جانسون»، «جین اسمارت»، «لوئیس گوست جونیور»، «هانگ چائو»، «اندرو هاوارد»، «تام میسون»، «فرانسیس فیشر»، «سارا ویکرز» و «جیمز ولک» اشاره کرد. سریال «واچمن» روز یکشنبه از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید