news-background
news-background

نظر منتقدان در مورد فیلم جدید میل گیبسون

جشنواره فیلم ونیز در حال جریان و یکی از فیلم هایی در این جشنواره برای منتقدان رونمایی خواهد شد فیلم "Hacksaw Ridge" به کارگردانی میل گیبسون میباشد. این فیلم بر اساس داستان واقعی میباشد. اندرو گارفیلد به عنوان نقش اول این فیلم حضور دارد که نقش یک پزشک با نام داس در دوران جنگ جهانی دوم دارد که از حمل اسلحه خود داری میکند. در یک دوره جنگ خونین با ژاپن تعداد زیادی از سربازان را بدون شلیک یک گلوله نجات میدهد. این حماسه جنگی اولین فیلم میل گیبسون است که پس "Apocalyto" در سال 2006 کارگردانی کرده است و خیلی ها نگران هستند که هنر کارگردانی پس از ده سال از وجود او جدا شده است. اما آمار نشان داده است که "Hacksaw Ridge" یک فیلم جنگ فوق العاده است با قلب پیام ضد خشونتی را در خونین ترین خشونت در زمان جنگ تاریخ نشان داد.

سر دبیر پایگاه خبری ورایتی به عنوان یکی از منتقدان این فیلم را دیده است او در مورد این فیلم گفته است :« شما در فیلم غرق در جنون خواهید شد وقتی خشونت های جنگ را میبینید و در همان زمان ریشه درام فیلم که در مورد شجاعت بی عیب و نقص یک مرد جوان است که از هرکاری برای نجنگیدن استفاده میکند را نیز میبینید. شما میتونید در مورد این موضوع بحث کنید که گیبسون به عنوان یک فیلم ساز تمام چیزهایی م خودش میخواسته را درآورده اما اگر کمتر بدبینانه نگاه کنیم و سعی کنیم بیشتر دقیقتر نگاه کنیم فیلم "Hacksaw Ridge" از چیزهایی چشم پوشی کرده است.

یکی دیگر از منتقدان با نام آندرو پالور که به فیلم 4.5 ستاره داد گفته است:« موهبت گیبسون به عنوان یک کارگردان همیشه در مورد درخشیدن خشونت بوده است. این غیر ممکن است که بخواهیم بگوییم فیلم "Hacksaw Ridge" دارای خشونت آمیز ترین صحنه های فیلم تاریخ است اما بذارید بگوییم این فیلم شبیه فیلم "سربازان سفینه" بدون طنزهایش است.

آلونسو دالندر به عنوان یکی دیگر از منتقدان در مورد فیلم گفته است:« گیبسون توانسته است یکی از هیجان انگیز ترین فیلم های دوران جنگ را در سال های اخیر بسازد. توانایی آن ها در ساختن این چشم انداز جهنمی فوق العاده بود. ، مهم نیست که چقدر هرج و مرج در عملیات بوده است » (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

مایک لاسال سر دبیر سان فرانسیسکو کرونیکل در یک توییت گفته است :« من نمیخواهیم در طول هر دوره زمانی فکرهای میل گیبسون را بدونم اما تماشای 131 دقیقه "Hacksaw Ridge" ارزشش را داشت »

Hacksaw Ridge یک فیلم درام و جنگی به کارگردانی مل گیبسون و نویسندگی گره‌گوری کرازبی، رابرت شنکن و رندل والاس است. بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ووردینگتن، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کور، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس در فیلم حضور دارند. تصویربرداری فیلم در ۵ سپتامیر ۲۰۱۵ در نیو ساوت ولز آغاز شد. این فیلم در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ اکران خواهدشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید