news-background
news-background

نجات «Sense8»! نتفلیکس سریال را با یک قسمت دو ساعته دیگر به پایان می‌رساند

صدای اعتراضات هواداران سرانجام به گوش نتفلیکس رسید. سریال درام «Sense8» با نویسندگی لانا و لیلی واچوفسکی، پس از دو فصل در تاریخ یکم ژوئن توسط سرویس نتفلیکس کنسل اعلام شده بود، اما اکنون خبر می‌رسد که «مایکل استرازینسکی» 62 ساله با یک اپیزود فینالی دو ساعته به این سریال پایان خواهد داد.

«لانا واچوفسکی» یکی از خالقین سریال «Sense8» شب گذشته از طریق حساب رسمی توئیتر سریال اعلام کرد که نتفلیکس برای تولید یک اپیزود ویژه دو ساعته در سال 2018 به سازندگان چراغ سبز نشان داده است: «این عشق شما بود که ناباورانه سریال را به زندگی برگرداند»

با توجه به اینکه هنوز سوالات زیادی اذهان بینندگان سریال را به خود مشغول کرده بود، این خبر بسیار خوشحال کننده‌‌ای برای هواداران می‌تواند باشد. این بازگشت را واچوفسکی مدیون قدرت هواداران دانسته و می‌نویسد: «از دست من کاری ساخته نبود، اما همچون شخصیت‌های سریال که درمی‌یابند تنها نیستند، من هم دانستم که من به معنی من تنها نیست، بلکه به معنی ما نیز هست. باور کنید نتفلیکس هم به اندازه‌ی ما عاشق سریال است، اما آمار و ارقام همیشه چالش‌آفرین می‌شود.»

سریال «Sense8» و داستان هشت شخصیتش درامی نیست که مورد پسند همگان قرار بگیرد، اما رازآلودگی، اکشن پرشکوه، فیلمبرداری چشم‌نواز، و تعهد بیمانند آن به تنوع، موجب شد سریال در میان بینندگان محبوبیتی خاص پیدا کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید