news-background
news-background

نت‌فلیکس در The Witcher وحشت را جایگزین فانتزی می‌کند؛ نویسنده کتاب: شاید یک شاهکار را ببینیم

در حالی که کمتر از دو ماه تا انتشار «ویچر» (The Witcher) از نت‌فلیکس باقی‌ست، سرپرست جلوه‌های ویژه‌ی سریال وعده داده است که این اقتباس بیشتر ترسناک است تا فانتزی. «جولین پری» در مصاحبه با مجله‌ی SFX می‌گوید: «من فکر می‌کنم که سریال به سمت ژانر وحشت متمایل است. ما قطعاً سعی خواهیم کرد که فانتزی را از سریال جدا کنیم. صادقانه بگویم ما خیال‌پرداز نیستیم. منظورم این است که سریال فانتزی است اما به شکلی رعب‌آور.»

او از هیولاهای «استریگا»، زنانی که نفرین شده و به حیوان تبدیل شده‌اند به عنوان تجسم وحشت جسمی مثال می‌آورد تا اسکیپیزم فانتزی. تریلر جدید سریال نیز تصاویری از هیولاهای ترسناک نشان داد که به نظر نوعی نکروفاژ می‌رسیدند یا یک فاگلر. این تغییر نگاه سریال را از عناوینی فانتزی مانند «بازی تاج‌وتخت» متمایز می‌سازد و به سمت خلق لحظات ترسناک شبیه به سریال‌های «فراطبیعی» و «بافی» هدایت می‌کند.

«لورن هیسریچ» شورانر سریال نیز در مصاحبه با SFX فاش کرده بود که به نظر او هفت فصل برای «ویچر» کافی به نظر می‌رسد، بنابراین اگر مخاطبین واکنش مثبتی به سریال نشان دهند، نت‌فیکس تا سال‌ها پربیننده‌ترین سریال شبکه خواهد شد. هیسریچ گفته بود: «بدترین کاری که می‌توان انجام داد این است که تمامی انرژی خود را صرف فصل اول کنیم و از آینده‌ی این شخصیت‌ها غافل شویم.»

«ویچر» از کتاب‌هایی به قلم «آندری ساپکوفسکی» و چندین داستان کوتاه دیگر اقتباس می‌شود و اساس روایت سریال را تشکیل می‌دهد، اما اینکه این داستان‌ها چگونه به تصویر کشیده می‌شوند به نویسنده‌ی سریال بستگی خواهد داشت.

ساپکوفسکی با انتشار تریلر اخیر سریال «ویچر» را تحسین کرده و در این باره می‌گوید: «دیروز برای اولین بار به همراه هواداران شاهد تریلر سریال «ویچر» بودم. حتی اپیزود اول را تماشا نکرده‌ام زیرا دوست دارم غافلگیر شوم. اما می‌توانم بگویم که اگر سریال به زیبایی تریلر باشد، یک شاهکار را خواهیم دید.»

او می‌گوید در شکل‌گیری روایت سریال همکاری کرده است: «من در فاز ابتدایی نگارش قصه به عنوان مشاور سریال فعالیت کردم و پول بسیار خوبی دریافت کردم. اما در مرحله‌ی تولید، انتخاب بازیگران و فیلمبرداری نقشی نداشت، و وقتی تصاویر پشت صحنه و یا تریلر را دیدم شگفت‌زده شدم. همه می‌پرسند گرالت ، دیگر شخصیت‌ها و یا محل وقوع داستان را چگونه تصور می‌کنم. حقیقت این است که هنگام نوشتن، شخصیت‌ها و صحنه‌ها را تجسم نمی‌کنم، تصویری از آن‌ها در ذهن ندارم. تنها کاری که می‌کنم این است که حروف را یک به یک کنار هم می‌چینم تا اینکه یک صفحه پر شود. نمی‌دانم این شخصیت‌ها چگونه باید تصویر شوند.»

«هنری کویل» که در سریال نقش «گرالت ریویایی» را ایفا کرده، اخیراً در مصاحبه با «هابی کنسولاس» در خصوص شخصیت اصلی سریال گفته بود امیدوار است تا سال‌ها بتواند در این نقش بازی کند.

تمامی هشت اپیزود از فصل اول «ویچر» ۲۰ دسامبر (۲۹ آذرماه) منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۱۲

خط آخرتون درسته؟ تمام هشت اپیزود یکجا منتشر میشه؟؟؟ :/

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۳۲

مرسی? خبر نداشتم از این موضوع

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۳۸

همه اپیزدای تمام سریالای نت فلیکس به صورت یکجا منتشر میشن کلا شبکه نت فلیکس کل هر فصلو یجا میده بیرون

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۱۱

گزارش باکس افیس این هفته چی شد

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۳۴

منتشر شده: <a href="https://30nama.design/news/%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-terminator-dark-fate-irishman-harriet-motherless-brooklyn">باکس آفیس: Terminator: Dark Fate با فروش ۲۹ میلیون دلاری از هم پاشید، چرا The Irishman نتوانست به صورت گسترده اکران شود؟</a>

نمایش اسپویل