news-background
news-background

ولخرجی نت‌فلیکس برای فیلم‌ The Starling «ملیسا مک‌کارتی» و Enola Holmes «میلی بابی براون»

نت‌فلیکس امتیاز پخش فیلم «انولا هولمز» (دانلود فیلم Enola Holmes با لینک مستقیم) با بازی «میلی بابی براون» ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) و کارگردان «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم) را خریداری کرد. در این فیلم براون نقش خواهر نوجوان «شرلوک هلمز» را بازی می‌کند و باید مادر گمشده‌اش را بیابد.

تاریخ اکران این فیلم توسط لجندری اینترتینمنت هنوز مشخص نیست. فیلم بر اساس رمان شش جلدی «نانسی اسپرینگر» ساخته شده که نامزد دریافت جایزه‌ی «ادگار آلن پو» شد. دیگر بازیگران فیلم شامل «هلنا بونهام کارتر»، «هنری کویل»، «سم کلافلین»، «عادل اختر»، «فایونا شا»، «فرانسیس دلا تور»، «لوئی پارتریج»، «برن گورمن» و «سوزان کوکوما» می‌شوند. کارگردانی این پروژه به «هری بردبیر» سپرده شده که سابقه‌ی کارگردانی «فلیبگ» را دارد.

فیلمنامه‌ی «انولا هولمز» نیز توسط «جک تورن» به نگارش درمی‌آید که در سال ۲۰۱۷ نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» (Harry Potter and the Cursed Child) او برنده‌ی شش جایزه‌ی تونی و نه جایزه‌ی اولیور شد. تورن سابقه‌ی نویسندگی سریال «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) را نیز دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس دوشنبه گذشته امتیاز پخش فیلم «سار» (The Starling) با بازی «ملیسا مک‌کارتی» را هم خریداری کرد. شیوع ویروس کرونا و توقف فیلمبرداری پروژه‌ها بدین معناست که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ نت‌فلیکس عنوان اریجینال بزرگی عرضه نخواهد کرد. بنابراین مدیران سرویس برای خرید پروژه‌هایی نظیر «سار» مبالغ هنگفتی هزینه می‌کنند.

دیگر بازیگران این فیلم شامل «کوین کلاین»، «کریس اودود»، و «تیموتی اولیفانت» می‌شوند. منابع نزدیک به پروژه گزارش می‌دهند که نت‌فلیکس تنها پس از خواندن فیلمنامه و دیدن چهار دقیقه از فیلم ۲۰ میلیون دلار هزینه کرده است. «تد ملفی» کارگردان و «مت هریس» نویسنده‌ی «سار» بوده‌اند.

این فیلم داستان زوجی با بازی مک‌کارتی و اودود را روایت می‌کند که سعی می‌کنند پس از تجربه‌ی یک تراژدی زخم‌های‌شان را التیام بخشند. شوهر برای بازپروری خود به سفر می‌رود در حالی که همسرش خودش را وقف باغچه‌ی جدیدش در حیاط پشتی می‌کند و با ساری که دائماً به او هجوم می‌آورد وارد نبرد می‌شود. همین جاست که زن با روان‌پزشکی سپس به دام‌پزشکی روی آورده با بازی کلاین برخورد می‌کند.

مک‌کارتی با نقش‌های درام بیگانه نیست و برای بازی در «هرگز مرا خواهی بخشید؟» (Can You Ever Forgive Me?) نامزد اسکار شده است. او سال گذشته فیلم «آشپزخانه» (The Kitchen) را روی پرده داشت و قرار است در «فراهوش» (Superintelligence) و لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (Little Mermaid) دیزنی ظاهر شود.

ملفی سابقه‌ی کارگردانی «هویت‌های پنهان» (Hidden Figures) نامزد اسکار را دارد و در درام «سنت وینسنت» (St. Vincent) با مک‌کارتی و «بیل ماری» همکاری کرده است. فیلمبرداری «سار» به پایان رسیده و مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد با این حال تاریخ پخش آن از نت‌فلیکس هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید