news-background
news-background

نت‌فلیکس SpongeBob: Sponge on the Run را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند؛ تاریخ پخش فیلم پرستاره Devil All The Time مشخص شد

نت‌فلیکس امتیاز پخش بین‌المللی فیلم «باب اسفنجی» را به دست آورد. ورایتی گزارش می‌دهد که این شبکه «باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (دانلود فیلم SpongeBob: Sponge on the Run با لینک مستقیم) را از ویا‌کام و پارامونت خریداری کرده است. این فیلم مانند بسیاری عناوین سینمایی دیگر قرار بود تابستان امسال اکران شود اما پاندمی ویروس کرونا مجال نداد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این قرارداد شامل بازار چین که نت‌فلیکس در آن حضور ندارد نمی‌شود. پارامونت نیز این فیلم را در کانادا روی پرده خواهد برد اما پس از آنکه نت‌فلیکس این فیلم را در این منطقه عرضه کرد. تاریخ پخش فیلم هنوز مشخص نیست و مسئولین نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی در مورد این قرارداد توضیحی ارائه نکرده‌اند.

پارامونت اواخر ماه ژوئن اعلام کرد که «اسفنجی در حال فرار» را در سالن‌های سینما اکران نخواهد کرد و آن را مستقیماً وارد پلتفرم‌های دیجیتال می‌کند. رقم بودجه‌ی فیلم نیز در حال حاضر نامشخص است اما ورایتی می‌نویسد این فیلم با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پارامونت پیش‌تر امتیاز پخش فیلم‌های «مرغ‌عشق‌ها» (دانلود فیلم Lovebirds با لینک مستقیم) با بازی «کمیل نانجیانی»، «محاکمه‌ ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم Trail of the Chicago 7 با لینک مستقیم) به کارگردانی «آرون سورکین» و «ایرلندی» (دانلود فیلم The Irishman با لینک مستقیم) «مارتین اسکورسیزی» را نیز به نت‌فلیکس فروخته بود.

نت‌فلیکس به تازگی اعلام کرده است که فیلم «همیشه شیطان» (دانلود فیلم The Devil All The Time با لینک مستقیم) با بازی «رابرت پتینسون»، «تام هالند»، «مایا واشیکوفسکا»، «سباستین استن»، «الایزا اسکنلن» و «بیل اسکارزگارد» را به عنوان یکی از هیحان‌انگیزترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ در ماه سپتامبر پخش می‌کند.

داستان این فیلم بین جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام روی می‌دهد و بر روی داستان‌های مختلف در مورد شخصیت‌هایی که از جنگ آسیب روحی دیده‌اند تمرکز می‌کند. علاوه بر بازیگران نقش‌های «بتمن»، «مرد عنکبوتی»، «باکی»، «پنی‌وایز» و یک «ترمیناتور»، «هیلی بنت» نیز در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

کارگردانی «همیشه شیطان» به «آنتونیو کامپوس» سپرده شده که فیلم‌های بلند «پس از مدرسه» (دانلود فیلم Afterschool با لینک مستقیم) و «کریستین» (دانلود فیلم Christine با لینک مستقیم) و اپیزودهایی از سریال «گناهکار» (دانلود سریال The Sinner با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده است. نت‌فلیکس «همیشه شیطان» را ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید