news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل دوم Shadow and Bone را می‌سازد

سریال فانتزی «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) از نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. «اریک هایسرر» سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال، و نیز بازیگران «جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» همگی برای فصل دوم بازمی‌گردند.

هشت اپیزود از فصل اول «سایه و استخوان» در تاریخ ۲۳ آوریل پخش شده بود. این سریال فانتزی در ۱۲ روز اول پس از انتشار به شکل متوالی در صدر جدول پربیننده‌ترین‌های نت‌فلیکس قرار گرفته است. در تاریخ نت‌فلیکس تنها سریال‌های «زمین مذاب» (Floor is Lava) و «راچد» (Ratched) موفق به ثبت چنین رکوردی در افتتاحیه شده بودند.

«سایه و استخوان» که از کتاب‌های «گریشاورس» نوشته «لی باردوگو» اقتباس شده، بنابر ادعای نت‌فلیکس در ۷۹ کشور در میان ۱۰ سریال پربیننده قرار گرفته و بیش از ۵۵ میلیون خانواره فصل اولش را در ۲۸ روز اول دیده‌اند.

هایسرر پیش‌تر گفته بود که تصمیمش برای پایان دادن به فصل اول با یک گره داستانی مهم، «برای به چالش کشیدن نت‌فلیکس» بوده است. این نویسنده برای اقتباس از رمان‌های باردوگو سه‌گانه «سایه و استخوان» که داستان‌هایی پیرامون شخصیت آلینا روایت می‌کند را ترکیب کرد. او در ماه آوریل به «ورایتی» گفته بود که بر روی فصل دوم سریال کار می‌کند.

کمپانی «۲۱ لپس اینترتینمنت» با مدیریت «شان لوی» علاوه بر «سایه و استخوان» و «چیزهای عجیب» (Stranger Things) چندین فیلم و سریال جدید را برای نت‌فلیکس تولید خواهد کرد. «پروژه آدام» (The Adam Project) با بازی «رایان رینولدز»، «زویی سالدانا»، «جنیفر گارنر»، «مارک رافلو» و‌ «کاترین کینر» یکی از این پروژه‌هاست که به تا‌زگی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید