news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم Malcolm & Marie زندیا و جان دیوید واشینگتن را با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرد

نت‌فلیکس به ولخرجی‌های خود برای خرید فیلم‌های مدعی جایزه در فصل اهدای جوایز آینده ادامه داد و در بازار مجازی جشنواره‌ی تورنتو فیلم «مالکم و ماری» (دانلود فیلم Malcolm & Marie با لینک مستقیم) را با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرد. این فیلم درام رمانتیک به کارگردانی «سم لوینسون» و بازی «زندیا» و «جان دیوید واشینگتن» در روزهای قرنطینه و به شکل محرمانه فیلمبرداری شد. نت‌فلیکس اخیراً برای فیلم «کبود» (دانلود فیلم Bruised با لنیک مستقیم) اولین فیلم بلند «هالی بری» در مقام کارگردان نیز ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرده بود و روز گذشته امتیاز پخش جهانی فیلم «تکه‌های یک زن» (دانلود فیلم Pieces of a Woman با لینک مستقیم) با بازی «ونسا کربی» برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی ونیز را اخذ کرد.

«مالکم و ماری» در روزهای قرنطینه با دوربین ۳۵ میلی‌متری و به شکل سیاه و سفید فیلمبرداری شده است. علاوه بر نت‌فلیکس، شبکه‌ها و استودیوهای دیگری از جمله اچ‌بی‌او، آمازون، سرچ‌لایت، ام‌جی‌ام، اپل، ای‌۲۴ و فکوس برای خریداری این پروژه رقابت کردند. در حالی که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند جشنواره‌ی تورنتو به علت محدودیت سفر خریداران و فروشندگان به کانادا کم‌فروغ‌تر از همیشه خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که بازار تورنتو حتی زنده‌تر از سال‌های پیش است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

واشینگتن در این فیلم نقش فیلمسازی را بازی می‌کند که پس از مراسم افتتاحیه‌ی یک فیلم به همراه دوست دخترش (زندیا) به خانه برمی‌گردد و منتظر واکنش مردم و منتقدین در مقابل فیلمش است. اما این شب ناگهان با فاش شدن جزئیاتی در مورد رابطه‌شان وضع متفاوتی پیدا می‌کند و قدرت عشق‌شان آزموده می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«مالکم و ماری» از ۱۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه در کارمل کالیفرنیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ و کسب مجوز از اصناف بازیگران، نویسندگان و کارگردانان آمریکا فیلمبرداری شد. این فیلم وقتی تولید شد که لوینسون و زندیا باید تولید فصل جدید «سرخوشی» (دانلود سریال Euphoria با لینک مستقیم) را متوقف می‌کردند. لوینسون و زندیا به سرعت ایده‌ی جدیدی برای تولید فیلم با یکدیگر مطرح می‌کنند و فیلمنامه‌ای به نگارش درمی‌آورند و با واشینگتن ستاره‌ی در حال ظهور «تنت» (Tenet) همکاری می‌کنند. عوامل و بازیگران «مالکم و ماری» بخشی از درآمد فروش فیلم را صرف امور خیریه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید