news-background
news-background

نت‌فلیکس امسال ۵۰۰ میلیون دلار بر روی محتوای کره‌ای زبان هزینه می‌کند

شبکه‌ی استریمینگ نت‌فلیکس در کشور کره‌ جنوبی نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند. فیلم‌، سریال و موسیقی پاپ کره‌ای در سال‌های اخیر به موفقیت‌های جهانی دست پیدا کرده‌اند، به همین علت این شبکه پنجشنبه گذشته اعلام کرد که ۵۰۰ میلیون دلار برای تولید محتوای کره‌ای زبان تنها در سال ۲۰۲۱ هزینه خواهد کرد.

یکی از این پروژه‌ها «درک اخلاقی» (Moral Sense) به کارگردانی «پارک هیون-جین» است که رابطه‌ی دو همکار اداری را به تصویر می‌کشد. «کارتر» (Carter) نیز فیلمی اکشن به کارگردانی «جونگ بیونگ-جیل» است که داستانی در مورد مردی روایت می‌کند که در اتاق یک متل به هوش می‌آید در حالی که صدایی در گوشش فرمان می‌دهد که اقدام به انجام مأموریت‌های نجات کند.

نت‌فلیکس فاش کرده است که در پایان سال ۲۰۲۰ دارای ۳.۵ میلیون مشترک در کشور کره جنوبی بوده و نزدیک به ۲۰ درصد خانواده‌های کره از نت‌فلیکس استفاده می‌کنند. این کمپانی پیش‌تر گزارش داده بود که حدود ۱ میلیارد دلار در منطقه‌ی آسیای جنوب شرقی برای تولید محتوا هزینه خواهد کرد. اوایل سال ۲۰۲۱ نت‌فلیکس اعلام کرد که دو استودیو در نزدیکی شهر سئول تأسیس خواهد کرد.

سریال کره‌ای «پادشاهی» (Kingdom) که تاکنون دو فصل آن از نت‌فلیکس پخش شده یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی شبکه است. اپیزود ویژه‌ی این درام تاریخی تحت عنوان «پادشاهی: آشین شمال» (Kingdom: Ashin of the North) قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید