news-background
news-background

نت‌فلیکس پس از ۲۰ سال دنباله Chicken Run را می‌سازد

فیلم «فرار مرغ‌ها» (دانلود فیلم Chicken Run با لینک مستقیم) وقتی در سال ۲۰۰۰ روی پرده رفت، به پربیننده‌ترین فیلم استاپ-موشن تاریخ تبدیل شد. نت‌فلیکس سه‌شنبه شب اعلام کرد که دنباله‌ی این فیلم را می‌سازد. تولید این پروژه از سال آینده آغاز می‌شود. صفحه‌ی توئیتر نت‌فلیکس می‌نویسد: «دقیقاً ۲۰ سال بعد از اکران نسخه‌ی اصلی، ما تأیید می‌کنیم که دنباله‌ی «فرار مرغ‌ها» به نت‌فلیکس می‌آید! تولید این فیلم از سال آینده توسط آردمن آغاز می‌شود.»

نت‌فلیکس امتیاز پخش فیلم خارج از کشور چین را از استودیوکانال خریداری کرده است. آردمن در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که در حال مذاکره برای تولید قسمت دوم است. در قسمت اول فیلم «مل گیبسون» و «جولیا ساوالا» در نقش «راکی» و «جینجر» که فرار گروهی از مرغ‌ها را هدایت می‌کردند صداپیشگی کرده بودند. این فیلم نامزدی گلدن گلوب و بفتا را کسب کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در قسمت دوم فیلم «فرار مرغ‌ها» شخصیت‌های راکی و جینجر در یک پناهگاه بدون انسان زندگی می‌کنند صاحب دختری به نام «مالی» شده‌اند. اما وقتی یک خطر بزرگ مرغ‌ها تهدید می‌کند، آن‌ها آزادی خود را فدا می‌کنند تا گونه‌ی مرغ را نجات دهند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سم فل» کارگردان و «پیتر لرد»، «کارلا شلی» و «کاری کرکپاتریک» تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه نیز به «ریچل تونارد»، «جان اوفرل» و «کاری کرکپاتریک» سپرده شده است.

«پیتر لرد» مدیر هنری و یکی از بنیان‌گذاران آردمن می‌گوید: «هواداران سراسر دنیا بی‌صبرانه منتظر دنباله‌ای درخور برای «فرار مرغ‌ها» بوده‌اند، بنابراین خوشحالیم که همزمان با بیستمین سالگرد اکران فیلم اعلام می‌کنیم که یک داستانی عالی پیدا کرده‌ایم. نت‌فلیکس به نظر همکاری ایده‌آل برای این پروژه می‌رسد: آن‌ها از فیلمسازان حمایت می‌کنند، و این یعنی ما می‌توانیم فیلمی را که می‌خواهیم بسازیم – فیلمی که واقعاً به آن علاقه‌مندیم – و آن را با مخاطبین جهانی به اشتراک بگذاریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید