news-background
news-background

نت‌فلیکس در کمپانی فیلمسازی جدید نویسندگان Black Mirror سرمایه‌گذاری می‌کند

نت‌فلیکس بر روی کمپانی «بروک اند بونز» که به تازگی توسط «چارلی بروکر» و «آنابل جونز» خالقین سریال «آینه سیاه» (دانلود سریال Black Mirror با لینک مستقیم) در بریتانیا تأسیس شده حدود ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند. منابع نزدیک به نت‌فلیکس می‌گویند تنظیم این قرارداد با بروکر و جونز برنده‌ی امی، بنا بر ساختار غیرمعمولش ۱۲ ماه به طول انجامیده است. پس از ایالات متحده، بریتانیا در رتبه‌ی دوم تولید محتوا برای ۱۹۰ میلیون مشترک نت‌فلیکس قرار دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نت‌فلیکس با این قرارداد تا پنج سال آینده می‌تواند بخش زیادی از کمپانی «بروک اند بونز» را خریداری کند و عناوین تولید شده در آن را به صورت انحصاری عرضه کند. این قرارداد ممکن است در نهایت ۹ رقمی شود، اما تعهد نت‌فلیکس در ابتدا پایین‌تر خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کمپانی «بروک اند بونز» در هفته‌های اخیر «راسل مک‌لین» تهیه‌کننده‌ی «بندراسنچ» (Bandersnactch) را به خدمت گرفته تا بر روی پروژه‌های نوآورانه تمرکز کند. مخاطبین «بندراسنچ» این امکان را داشتند تا داستان را به انتخاب خود پیش ببرند.

اولین پروژه‌ی «بروک اند بونز» برای نت‌فلیکس به زودی رونمایی خواهد شد، اما انتظار می‌رود که اپیزودهای جدید «آینه‌ سیاه» پروژه‌ی بعدی بروکر و جونز برای این شبکه نباشد. امتیاز سریال آنتولوژی «آینه سیاه» همچنان در اختیار گروه فیلمسازی «اندمال شاین» است. چندین منبع ادعا می‌کنند که نت‌فلیکس و «اندمال شاین» برای انتقال برند «آینه سیاه» در حال مذاکره‌اند.

نت‌فلیکس پیش‌تر نیز با فیلمسازان بریتانیایی قراردادهایی بسته بود. آن‌ها سال گذشته برای فصل‌های بعدی «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) با «پیتر مورگان» به توافق رسیدند، اما «بروک اند بونز» اولین سرمایه‌گذاری نت‌فلیکس در بریتانیا خواهد بود. «رید هستینگز» مدیر عامل نت‌فلیکس همواره از همکاری نت‌فلیکس و صنعت فیلمسازی بریتانیا استقبال کرده و از مهارت بریتانیا در قصه‌گویی گفته است.

ژانویه گذشته گزارش شده بود که بروکر و جونز از کمپانی «اندمال شاین» جدا شده و قصد تأسیس «بروک اند بونز» را دارند. آن‌ها سه فصل از سریال «آینه سیاه» و اپیزود ویژه‌ی «بندراسنچ» را برای نت‌فلیکس به تولید رساندند، اما این مجموعه در سال ۲۰۱۱ در شبکه‌ی Channel 4 بریتانیا خلق شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید