news-background
news-background

نت‌فلیکس هشداری در ابتدای سریال The Crown درج نمی‌کند

دولت بریتانیا از نت‌فلیکس درخواست کرده بود که در ابتدای «تاج» به بینندگان هشدار دهد که داستان ممکن است ریشه در واقعیت نداشته باشد، اما این شبکه می‌گوید برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

 

هفته‌ی گذشته گزارش شد که دولت بریتانیا از نت‌فلیکس درخواست کرده است در ابتدای سریال «تاج» (The Crown) به بینندگان هشدار داده شود که با اثری خیالی مواجه‌اند، اما این شبکه زیر بار نرفته و می‌گوید برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. نت‌فلیکس در واکنش به درخواست «الیور دودن» وزیر فرهنگ بریتانیا می‌گوید: «ما همیشه «تاج» را به عنوان یک اثر نمایشی ارائه کرده‌ایم – و تردیدی نداریم که مشترکین ما درک می‌کنند که با اثری خیالی مواجه‌اند که بر اساس رویدادهای تاریخی ساخته شده. در نتیجه ما برنامه‌ای برای اضافه کردن هشدار نداریم و نیازی به این کار نمی‌بینیم.»

انتقاد خانواده سلطنتی بریتانیا از فصل چهارم The Crown

دودن با ارسال نامه‌ای به شکل خصوصی هم با نت‌فلیکس تماس گرفته است، اما در مصاحبه با «دیلی میل» گفته بود: «اثر خیالی زیبایی است، بنابراین همچون دیگر محصولات تلویزیونی، نت‌فلیکس باید تأکید کند که چنین اثری است.»

«دامینیک وست» در فصل پایانی The Crown نقش «پرنس چارلز» را بازی می‌کند

این سریال درام به نویسندگی «پیتر مورگان» برنده‌ی امی در ماه نوامبر با انتشار فصل چهارم و با نحوه‌ی به تصویر کشیدن رابطه‌ی مخفیانه‌ی «پرنس چارلز» و «کامیلا پارکر بولز» در حین ازدواجش با دایانا و بدرفتاری با او جنجال‌آفرین شده بود. این فصل واکنش «ارل اسپنسر» برادر «پرنسس دایانا» را برانگیخت تا به بینندگان سریال هشدار دهد که آنچه در فصل جدید «تاج» به نمایش گذاشته شده را باور نکنند. اسپنسر نیز همچون دودن از نت‌فلیکس خواسته بود در ابتدای هر اپیزود هشداری درج شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید