news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم اکشن The Ice Road «لیام نیسون» را با قراردادی ۱۸ میلیون دلاری خریداری کرد

نت‌فلیکس امتیاز پخش فیلم اکشن و تریلر «جاده یخی» (The Ice Road) با بازی «لیام نیسون» و «لارنس فیشبورن» را در «بازار فیلم اروپا» خریداری کرد. این شبکه با قراردادی ۱۸ میلیون دلاری امتیاز پخش این فیلم در ایالات متحده را به دست آورده و با خریداران دیگر رقابتی فشرده داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فیلم «جاده یخی» در مورد یک راننده با بازی نیسون است که پس از سقوط معدن الماس در منطقه‌ی دورافتاده‌ای از کانادا، با عبور از اقیانوسی منجمد مأموریتی برای نجات بازماندگان آغاز می‌کند. «جاناتان هنسلی» نویسنده‌ی «آرماگدون» (Armageddon) و «جان سخت ۳» (Die Hard With A Vengeance) این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است. «کد اینترتینمنت» استودیوی تولید‌کننده و سرمایه‌گذار پروژه بوده است.

«ری مک‌کنینان»، «مارکوس توماس»، «بنجامین واکر» و «امبر میدتاندر» از جمله دیگر بازیگران «جاده یخی» بوده‌اند. فیلمبرداری پروژه فوریه سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده است.

لیسون در حین پاندمی فیلم‌های «سارق درستکار» (Honest Thief) و «تیرانداز» (The Marksman) را روی پرده داشته است. او در حال بازی در فیلم «بلک‌لایت» (Blacklight) به کارگردانی «مارک ویلیامز» و بازی «گای پیرس» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید