news-background
news-background

نت‌فلیکس دنیای فیلم Army of the Dead «زک اسنایدر» را با دو پروژه جدید گسترده‌تر می‌کند

دنیای «ارتش مردگان» (دانلود فیلم Army of the Dead با لینک مستقیم) «زک اسنایدر» گسترده‌تر می‌شود، چرا که نت‌فلیکس در حال توسعه‌ی یک فیلم پیش‌درآمد و یک سریال انیمه برای این فیلم است.

اسنایدر پنجشنبه (۳ سپتامبر) با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «به‌شدت هیجان‌زده‌ام که دوباره فرصت همکاری با نت‌فلیکس را به دست می‌آوریم و دنیای «ارتش مردگان» را به شکل یک پیش‌درآمد بین‌المللی وی یک انیمه که عالم انیمیشن را واکاوی می‌کند بسط می‌دهیم. همکاری فوق‌العاده‌ای با نت‌فلیکس داشته‌ایم و خوشحالیم که آن‌ها فیلم را یک عنوان بزرگ در نظر آورده‌اند.»

«ارتش مردگان» اسنایدر با بازی «دیو باتیستا»، «الا پرنل»، «آنا دلا رگورا»، «تئو روسی»، «هما قریشی»، «اوماری هاردویک»، «تیگ نوتارو»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «رائول کاستیو»، «ماتیاس شوایکهوفر»، «نورا آرنزدر» و «سامانتا وین» و تهیه‌کنندگی «زک اسنایدر» و «دبرا اسنایدر» ساخته شده و قرار است در سال ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش شود. داستان فیلم در مورد گروهی از سربازان است که در لاس‌وگاس زامبی-زده قصد انجام بزرگ‌ترین سرقت زندگی‌شان را دارند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«شی هتن» یکی از نویسندگان فیلمنامه‌ی «ارتش مردگان» فیلم پیش‌درآمد را به نگارش درمی‌آورد. این پیش‌درآمد به کارگردانی و بازی شوایکهوفر داستان شخصیتش «لودویگ دایتر» در فیلم را دنبال خواهد کرد. شوایکهوفر می‌گوید: «تا همین جا نیز سهیم بودن در این فیلم پرستاره «زک اسنایدر» افتخار بزرگی بوده – پروژه‌ی فریبنده‌ای است. خوشحالم که حالا در سطوح مختلفی توسعه پیدا می‌کند.»

سریال انیمه تحت عنوان «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of the Dead: Lost Vegas) پیشینه‌ی شخصیت باتیستادر روزهای ابتدایی سقوط وگاس و مواجهه‌ی آن‌ها با هجوم زامبی‌ها را پی می‌گیرد. اسنایدر دو اپیزود از این سریال را هم کارگردانی خواهد کرد. «جی الیویا» شورانر و کارگرادان دو اپیزود دیگر از سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید