news-background
news-background

نت‌فلیکس ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال You را تأیید کرد

تریلر روانشناسانه‌ی «تو» (دانلود سریال You با لینک مستقیم) در ماه نوامبر امسال به فیلمبرداری بازخواهد گشت. اکتبر گذشته «اسکات اسپیدمن» به بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده بود. نت‌فلیکس بازگشت فصل سوم «تو» به فیلمبرداری را در شبکه‌های اجتماعی به تأیید رسانده و تصویری از «پل بجلی» ستاره‌ی آن در حالی که ماسک پوشیده را به اشتراک گذاشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بجلی نقش «جو گلدبرگ» را بازی می‌کند که یک استاکر مرموز شاغل در یک کتاب‌فروشی است و در هر فصل علایق رمانتیک را به مسیر پرخطری هدایت می‌کند. نت‌فلیکس می‌نویسد:‌ «به شما توصیه می‌کنیم که همیشه دست کم شش متر از جو گلدبرگ فاصله بگیرید. فیلمبرداری فصل سوم «تو» ادامه پیدا کرده است.»

سریال «تو» از رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی «کارولاین کپنس» اقتباس شده است. در فصل اول، مدیر زیرک یک کتاب‌فروشی با یک نویسنده آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد که برای رسیدن به او به هر کاری از جمله استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات ریز و درشت در مورد زندگی زن دست بزند. این تمایل سپس به یک وسواس تبدیل می‌شود و جو به سرعت هر مانعی را از سر راهش کنار می‌زند.

 

«چرنوبیل» در صدر فهرست اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیونی

 

در فصل دوم «تو»، جو از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند و هویت دیگری به خود می‌گیرد و دوباره عاشق می‌شود. دیری نمی‌گذرد که باز هم الگوی سابقش را در پیش می‌گیرد و برای رسیدن به دوست دختر جدیدش «لاو کویین» با بازی «ویکتوریا پدرتی» به حاشیه‌ی شهر می‌رود. نت‌فلیکس وعده داده است که جزئیات جدید در مورد فصل سوم به زودی منتشر خواهد شد.

«اسکات اسپیدمن» در فصل جدید نقش شخصیتی به نام «متیو» را بازی می‌کند که یک پدر، همسر و مدیر عامل موفق است. دیگر بازیگران سریال در فصل ‌های پشیشن «زک چری»، «جیمز اسکالی»، «لوکا پادووان»، «شی میچل»، «الیزابت لیل»، «جنا اورتگا»، و «کارملا زامبادو» بودند. فصل اول سریال از رمان اول کپنس و فصل دوم از رمان دوم (Hidden Bodies) اقتباس شد. این نویسنده هنوز دنباله‌ای برای رمان دوم منتشر نکرده، بنابراین حتی هواداران رمان‌ها نمی‌دانند چه وقایعی در پیش خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید