news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل پنجم The Last Kingdom را می‌سازد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل پنجم سریال «آخرین پادشاهی» (دانلود سریال The Last Kingdom با لینک مستقیم) را به تولید می‌رساند. عوامل این فیلم با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شدن فصل جدید را تأیید کردند. فصل چهارم سریال کمتر از سه ماه قبل منتشر شده بود. فصل پنجم مانند فصل سوم و چهارم در قالب ۱۰ اپیزود ساخته خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سریال از رمان‌هایی نوشته‌ی «برنارد کورن‌ول» اقتباس شده و داستان ماجراجویی‌های «اوترد ببنبرگ» با بازی «الکساندر دریمون» را دنبال می‌کند، جنگجویی که یک «ساکسون» زاده شده اما در قرن نهم و دهم میلادی به عنوان یک «دین» رشد می‌کند. اوترد هم‌پیمان «شاه آلفرد وسکس» با بازی «دیوید داسن» می‌شود در حالی که پادشاه می‌کوشد تمامی قلمروهای پادشاهی انگلستان را علیه هجوم وایکینگ‌ها متحد کند.

در فصل پنجم که از جلد نهم و دهم رمان‌ها اقتباس خواهد شد، اوترد متوجه می‌شود که سرنوشت او فراتر از ببنبرگ است و به آینده‌ی انگلستان گره خورده. او برای نائل شدن به تقدیرش باید با بزرگترین دشمنش مواجه شود و عظیم‌ترین قفدان را تاب آورد.

دیگر بازیگران فصل چهارم «امیلی کاکس»، «ایان هارت»، «الایزا باترورث»، «آرناس فداراویچیوس»، «مارک رولی»، «میلی بردی»، «تیموتی اینس»، «ایوا برتیستل»، «توبی رگبو»، «فین الیوت»، «روبی هارتلی» و «جیمز نورت‌کوت» و بسیاری دیگر بودند. «استیون بوچرد» خالق سریال «آخرین پادشاهی» است. نویسندگی فصل پنجم به «مارتا هیلیر» سپرده خواهد شد. فصل اول سریال توسط BBC Two تولید شد و با فصل دوم نت‌فلیکس هم در تهیه‌ی آن مشارکت کرد. فصل سوم و پس از آن توسط نت‌فلیکس ساخته شده است.

دریمون همزمان با پخش فصل چهارم در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود: «هواداران شگفت‌انگیز بوده‌اند. بازخوردهای مثبت سبب [موفقیت سریال] شد. ما تبلیغات زیادی نکردیم. به نحوی فقط سعی کردیم سریال را پیش ببریم و این تنها به لطف وجود هواداران است. آن‌ها به‌شدت پشتیبان، به‌شدت بامحبت و بسیار پرشورند. از همه‌ی آن‌ها قدردانی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید