news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل سوم The Witcher را می‌سازد؛ انتشار کلیپ‌های جدید از فصل دوم و تصاویر پشت صحنه از پیش‌درآمد Witcher: Blood Origin

نت‌فلیکس در اولین دوره رویداد TUDUM تأیید کرد که فصل سوم سریال «ویچر» (The Witcher) را تولید و بخش‌های تازه‌ای از ماجراجویی‌های «گرالت ریویا» با بازی «هنری کویل» را روایت می‌کند. این شبکه علاوه بر این دو کلیپ جدید از فصل دوم به اشتراک گذاشته و از ظاهر شخصیت «نیولن» با بازی «کریسفر هیویو» و «سیری» با بازی «فرایا آلن» رونمایی کرده است.

«لورن اس. هیسریش» نویسنده‌ سریال در فصل اول برای هدایت فصل دوم بازخواهد گشت. علاوه بر کویل، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود. علاوه بر این، نت‌فلیکس «اجوا اندو» را در نقش «ننک»، «کسی کلر» را در نقش «فیلیپا ایلهارت»، «لیز کار» را در نقش «فن»، «گراهام مک‌تاویش» را در نقش «دیکسترا»، «کوین دویل»‌ را در نقش «بالیان»، «سایمون کالو» را در نقش «کوردینگر» و «کریس فالتن» را در نقش «راینس» انتخاب کرده است.

در فصل دوم «گرالت ریویا» با بازی کویل که تصور می‌کند «ینفر» جانش را در «نبرد سودن» از دست داده، به دنبال محافظت از «پرنسس سیریلا» است و او را به امن‌ترین مکانی که می‌شناسد یعنی خانه دوران کودکی‌اش می‌برد.

نت‌فلیکس سپس اولین تصاویر از پشت صحنه سریال پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) را به اشتراک گذاشت. این اولین اسپین‌آف دنیای تلویزیونی «ویچر» است و داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی با بازی «هنری کویل» روایت می‌کند.

«منشأ خون» در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام «ایلی» است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. این پیش‌درآمد خاستگاه «ویچر» را توضیح می‌دهد و اینکه «اتصال دنیاها» چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «میشل لو» به پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» ملحق شد تا در نقش «شان» (Scían) بازی کند. «لورنس اوفارین» بازیگر ایرلندی که سابقه نقش‌آفرینی در «وایکینگ‌ها» (Vikings) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را دارد، در پیش‌درآمد «ویچر» نقش «فیال» (Fjall) را بازی خواهد کرد.

نت‌فلیکس در ادامه اعلام کرد که برای گسترش دنیای «ویچر»، فیلم انیمه دیگری پس از «کابوس گرگ» (The Witcher: Nightmare of the Wolf) که تابستان امسال پخش شد، و نیز یک سریال خانوادگی را به تولید می‌رساند.

فصل دوم سریال «ویچر» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸

بهترین خبرها :) دنیای ویچر عالیه

نمایش اسپویل