news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل سوم Narcos: Mexico را می‌سازد

فصل سوم سریال «نارکوس: مکزیک» (دانلود سریال Narcos: Mexico با لینک مستقیم) ساخته خواهد شد. نت‌فلیکس ضمناً اعلام کرده است که «واگنر مورا» که در دو فصل ابتدایی سریال نقش «پابلو اسکوبار» را بازی کرده، دو اپیزود از فصل سوم را کارگردانی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اریک نیومن» شورانر پس از پنج فصل از این مجموعه جدا خواهد شد و سکان هدایت آن را به همکارش «کارلوس برنارد» می‌سپارد که یکی از خالقین «نارکوس» است.

نیومن می‌گوید: «خوشحالم که پنج سال زمام امور سریال‌های «نارکوس» و «نارکوس:‌ مکزیک» را در دست گرفتم و افتخار می‌کنم به گروه فوق‌العاده‌ای که دستاوردشان این سریال‌ها بود. کارلوس برنارد یکی از اولین کسانی بود که با او در مورد این پروژه حرف زدم، بیش از ده سال قبل، و خرسندم که سکان هدایت فصل سوم «نارکوس: مکزیک» را به دستان توانمند او می‌سپارم.»

«نارکوس» که بر ظهور اسکوبار در عرصه‌ی قاچاق مواد مخدر در کلمبیا تمرکز می‌کرد، قرار بود در قالب چهار فصل ساخته شود، اما «نارکوس: مکزیک» به سریال جدیدی تبدیل شد و تمرکزش را بر آغاز شکل‌گیری کارتل‌های مواد مکزیکی گذاشت. فصل دوم این سریال فوریه گذشته پخش شده است.

فصل سوم جنگی را بررسی می‌کند که پس از فروپاشی امپراطوری «فلیکس» درمی‌گیرد. وقتی کارتل‌های مستقل‌شده برای بقا تلاش می‌کنند، نسل تازه‌ای از سردستگان مکزیکی پدیدار می‌شوند.

بازیگرانی که برای فصل سوم بازمی‌گردند «اسکوت مک‌نیری»، «خوزه ماریا یازپیک»، «آلبرتو آمان»، «آلفونسو دوسال»، «ماریا هرموسیلو»، «مانوئل ماسالوا»، «آلخاندرو آدا» و «گورکا لاسائوسا» خواهند بود. «دیه‌گو لونا» ستاره‌ی دو فصل ابتدایی برای فصل سوم بازنخواهد گشت.

نیومن تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال باقی خواهد ماند. او برای تولید فیلم و سریال هنوز با نت‌فلیکس قرارداد دارد. «فرار از اسپایدرهد» (Escape From Spiderhead) با بازی «کریس همسورث» و «مایلز تلر» یکی از این عناوین خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید