news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل سوم سریال After Life را می‌سازد

«ریکی جرویز» برای بازی در فصل سوم «آخرت» بازمی‌گردد.

«ریکی جرویز» کمدین بریتانیایی و خالق سریال «اداره» (دانلود سریال The Office UK با لینک مستقیم) با نت‌فلیکس قراردادی چند ساله امضاء کرد. مجری گلدن گلوب ۲۰۲۰ با این قرارداد فرصت تولید فصل سوم «آخرت» (دانلود سریال After Life با لینک مستقیم) را هم به دست می‌آورد. این در حالی است که فصل دوم سریال «آخرت» کمتر از دو هفته قبل پخش شد. جرویز با این قرارداد جدید سریال‌ و استند-آپ کمدی‌های جدیدی برای نت‌فلیکس تولید خواهد کرد.

داستان سریال «آخرت» در مورد خبرنگار میان‌سالی به نام «تونی» با بازی جرویز است که با مرگ همسرش از سرطان «زندگی بی‌نقص‌» او نیست و نابود می‌شود. او پس از بررسی گزینه‌ی خودکشی، تصمیم می‌گیرد که از این به بعد با اطرافیانش آنگونه تمایل دارد برخورد کند. به نظر او این رفتار نوعی ابرقدرت است اما در نهایت وقتی همه سعی می‌کنند نسخه‌ی مهربان او را احیا کنند، متوجه می‌شود که زندگی پیچیده‌تر از این است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جرویز در مصاحبه با «ورایتی» ایده‌های خود در مورد این شخصیت را توضیح داده بود: «در نهایت، این برخوردهای زمینی کوچک است که زندگی شما را نجات می‌دهد – این تنوع زندگی است و مانع می‌شود که شما بیش از حد در مورد خودتان احساس بدی داشته باشید. او چاره‌ای ندارد که سگش را به پیاده‌روی ببر، به سر کار برود و پول دربیاورد و مست کند و بعد از همه‌ی این کارها، زمان او را التیام می‌بخشد.»

جرویز پیش‌تر برای نت‌فلیکس استند-آپ کمدی تولید کرده و در فیلم‌هایی مانند «خانواده‌ی ویلوبی» (The Willoughbys) همکاری کرده بود. سریال «آخرت» به نویسندگی و کارگردانی جرویز در کمپانی «درک پروداکشنز» تولید می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید