news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل دوم Firefly Lane را می‌سازد؛ تاریخ پخش فصل دوم Modern Love

نت‌فلیکس برای تولید فصل دوم درام «خیابان فایرفلای» (Firefly Lane) چراغ سبز نشان داد. «کاتریل هایگل» و «سارا چالک» بازیگران این سریال از طریق «زوم» به پرسش‌هایی در مورد پروژه پاسخ دادند و تولید فصل دوم را به تأیید رساندند. «خیابان فایرفلای» ۳ فوریه منتشر شده بود و در فهرست هفتگی «نیلسن» حتی به رتبه اول هم رسید.

نت‌فلیکس در گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است که در ایالات متحده، سریال «خیابان فایرفلای» در ۲۸ روز اول انتشار پس از ۳ فوریه توسط ۴۹ میلیون خانوار دیده شده است.

داستان سریال از رمانی نوشته «کریستین هانا» اقتباس شده و داستانی در مورد شخصیت‌های تالی و کیت روایت می‌کند که در سن ۱۴ سالگی با یکدیگر آشنا می‌شوند و با وقوع یک تراژدی زندگی‌شان برای همیشه با هم گره می‌خورد. «مگی فریدمن» پدید‌آورنده، تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست نویسندگان سریال است.

آمازون چهارشنبه این هفته اعلام کرد که فصل دوم سریال «عشق مدرن» (Modern Love) را جمعه ۱۳ آگست امسال پخش خواهد کرد. تمامی هشت اپیزود این سریال رمانتیک نیم ساعته در این تاریخ منتشر خواهند شد.

«توبایاس مندز» و «سوفی اوکوندو» به بازیگران فصل دوم ملحق شده‌اند. آن‌ها در اپیزودی به کارگردانی «جان کارنی» نقش‌آفرینی می‌کنند. تولید این اپیزود و سریال به‌تازگی در دوبلین ایرلند به پایان رسیده است. بخش‌های دیگری از سریال در آلبانی نیویورک، و تروی نیویورک فیلمبرداری شده است.

«عشق مدرن» به نویسندگی کارنی عشق را در اشکال پیچیده و زیبایش بررسی می‌کند و از مقاله‌ای الهام گرفته شده که در نیویورک تایمز منتشر شد.

«تام برک»، «زویی چائو»، «مینی درایور»، «کیت هرینگتون»، «گرت هدلاند»، «آنا پاکویین»، «میراندا ریچاردسن»، و «لولو ویلسون»، از جمله دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید