news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل دوم سریال Sweet Tooth را می‌سازد

نت‌فلیکس تأیید کرد که سفارش ساخت فصل دوم سریال پربیننده «شیرین دندان» (Sweet Tooth) را صادر کرده است. فصل اول این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۸ درصد منتقدین و ۸۸ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

داستان سریال بر روی یک انسان-گوزن به نام گاس با بازی «کریستین کانوری» و ولگردی با بازی «تامی جپرد» تمرکز می‌کند که ماجراجویی شگفت‌انگیزی برای یافتن معنای خانه آغاز کرده‌اند. هشت اپیزود او این سریال جمعه ۴ ژوئن به صورت همزمان از نت‌فلیکس پخش شد. دیگر بازیگران سریال «عادل اختر»، «آلیزا ولانی»، «استفانیا لاوی اوولن»، «دنیل رامیرز»، «نیل سندیلندز» و «ویل فورته» بودند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «ده سال قبل «ویرانی بزرگ» در دنیا خرابی به بار آورده و موجب ظهور موجوداتی دوگانه شده است – نوزادانی که با اعضای انسانی و حیوانی. بسیاری از انسان‌ها که نمی‌دانند این موجودات موجب پیدایش یک ویروس شده‌اند یا نه، شکار آن‌ها را آغاز کرده‌اند. یک گوزن-پسر به نام گاس پس از یک دهه زندگی در جنگل، به شکلی غیرمنتظره رفیق راه ولگردی به نام جپرد با بازی «نانسو آنوزی» می‌شود. آن‌ها در سرزمین‌های باقی مانده از آمریکا یک ماجراجویی فوق‌العاده آغاز می‌کنند و به دنبال یافتن پرسش‌های خود می‌گردند. اما داستان آن‌ها مملو از دوستان و دشمنان غیرمنتظره است، و گاس به‌زودی به این حقیقت پی می‌برد که دنیای پرخطر بیرون از جنگل بسیار پیچیده‌تر از تصورش بوده است.»

سریال «شیرین دندان» ۶۰ میلیون خانوار بیننده در چهار هفته اول داشته و در رده ششم پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی-زبان تاریخ شبکه و بالاتر از «امیلی در پاریس» (Emily In Paris) و پایین‌تر از «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) که ۶۲ میلیون خانوار بیننده داشت قرار گرفته است. «بریجرتون» (Bridgerton) با ۸۲ میلیون خانوار پربیننده‌ترین سریال اریجینال انگلیسی-زبان تاریخ نت‌فلیکس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید