news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل دوم سریال Ragnarok را می‌سازد

کمتر از پنج هفته پس از انتشار اولین اپیزودهای «رگنراک» (دانلود سریال Ragnarok با لینک مستقیم)، نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال را هم به تولید می‌رساند. تاریخ دقیق بازگشت این مجموعه که از افسانه‌های اسکاندیناوی الهام گرفته شده در حال حاضر مشخص نیست. یکی از صفحات رسمی نت‌فلیکس در توئیتر تولید فصل دوم سریال را تأیید کرده و پوستر جدیدی از آن منتشر ساخته است.

«رگنراک» برداشتی امروزی بود از افسانه‌های اسکاندیناوی و داستانی در شهر نروژی ادا روایت می‌کرد. اکثریت بازیگران این مجموعه برای مخاطبین جهانی شناخته‌شده نبودند اما «سینوف ماکودی لوند» بازیگری بود که هواداران او را در فیلم «دختری در تار عنکبوت» (The Girl in the Spider's Web) به یاد داشتند. «فریتیوف سوهیم» نیز در سریال «لیلیهمر» (Lilyhammer) نت‌فلیکس ظاهر شده بود. «آدام پرایس» نویسنده‌ و تهیه‌کننده‌ی دانمارکی این پروژه است.

علی‌رغم راه‌اندازی دیزنی+، براساس پژوهشی جدید که توسط «ریل‌گود» صورت گرفته، نت‌فلیکس همچنان پربیننده‌ترین شبکه‌ی استریمینگ در آمریکا است. این اپلیکیشن گزارش می‌دهد که مشترکین نت‌فلیکس هنوز سه برابر مخاطبین دیزنی+ وقت صرف می‌کنند و ۷۴.۸ درصد از افرادی که هر دو سرویس را خریداری کرده‌اند از نت‌فلیکس و ۲۵.۲ درصد از دیزنی‌+ استفاده می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیزنی+ تاکنون عناوین اریجینالی مانند «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) را منتشر کرده که فصل دوم آن پاییز آینده روی ایر می‌رود. «ریل‌گود» گزارش می‌دهد که «مندلوری» پربیننده‌ترین سریال آمریکاست اما در کنار «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) تنها عناوین دیزنی+ در فهرست ۵۰ عنوان پربیننده‌ی تلویزیونی از نوامبر گذشته تاکنون بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید