news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال Resident Evil را می‌سازد

همزمان با انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی ویدیویی «رزیدنت ایول ۲»، نت‌فلیکس سریال تلویزیونی جدیدی براساس این چندگانه‌ی ترسناک و اکشن تولید می‌کند. استودیوی فیلمسازی «کنستانتین فیلم» که مجموعه فیلم‌های «رزیدنت ایول» را از بازی‌های ویدیویی اقتباس کرد، این سریال را به تولید می‌رساند. جستجو برای نویسنده و شورانر همچنان ادامه دارد.

به نظر می‌رسد که هدف نت‌فلیکس توسعه‌ی دنیای «رزیدنت ایول» باشد و در اساس داستان سریال مانند چندگانه‌ی سینمایی تغییری ایجاد نشود. سریال جدید فعالیت‌های مخفیانه‌ی شرکت «آمبرلا» و نظم نوینی را به تصویر می‌کشد که «ویروس تی» موجب می‌شود. این پروژه هنوز مراحل اولیه را پشت سر می‌گذارد اما پیش‌بینی می‌شود که المان‌های منحصر به فرد «رزیدنت ایول» از جمله سکانس‌های اکشن و نکات مخفی را دارا باشد.

چندگانه‌ی سینمایی «رزیدنت ایول» در سال ۲۰۰۲ کلید خورد و تا به امروز شامل شش فیلم می‌شود که همگی توسط استودیوی «کنستانتین» تولید شده‌اند و «اسکرین جمز» پخش آن‌ها را برعهده داشته است. این مجموعه فیلم‌ها تاکنون ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته و پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از یک بازی ویدیویی در تاریخ به شمار می‌رود.

نویسندگی شش فیلم اقتباسی را «پل دابلیو. اس. اندرسون» برعهده داشت و «میلا جوویچ» در آن به ایفای نقش پرداخت. این چندگانه با «رزیدنت ایول: بخش پایانی» (Resident Evil: The Final Chapter) در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. از آن پس، استودیوی «کنستانتین» به دنبال ریبوت چندگانه به اشکال مختلف از جمله سریال تلویزیونی بود. ماه گذشته استودیو «جوهانس رابرتس» را برای نویسندگی و کارگردانی ریبوت احتمالی استخدام کرد. لازم به ذکر است که نت‌فلیکس هنوز تولید این سریال را رسماً تأیید نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸

بدترین کار دنیا اینه که بشینی پای سریالای نت فلیکس فقط بلده بعد از ی مدت سریالا رو کنسل کنه و توهین کنه به شعور مخاطباش یکی دوتا هم نیستن سریالای کنسل شدش ۱- Longmire - پس از ۶ فصل (۳ فصل در نتفلیکس) ۲- Lilyhammer - از ۳ فصل ۳- Hemlock Grove - پس از ۳ فصل ۴- Marco Polo - پس از ۲ فصل ۵- Sense 8 - پس از ۲ فصل ۶- The Get Down - پس از یک فصل (دو بخش) ۷- Girlboss - پس از یک فصل ۸- Gypsy - پس از یک فصل 9- Lady Dynamite - پس از دو فصل 10- Disjointed پس از یک فصل و daredevil - luke cage - iron fist و حداقل 9تا سریال دیگه غیر از این لیست

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۳۳

بنظرم رزیدنت اویل برای اینکه خاص بمونه باید همون فیلم بمونه! اگه بخواد سریال بشه خسته کننده میشه و جذابیتش رو از دست میده. چون سریال هایی نظیر واکینگ دد و فیر آو واکینگ دد ساخته شده که موضوع مشابهی دارن.

نمایش اسپویل