news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال لایو-اکشن Pokemon را با همکاری نویسنده Lucifer می‌سازد

سریال لایو-اکشن «پوکیمون» (Pokemon) توسط نت‌فلیکس به تولید می‌رسد. این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد و جزئیاتی از داستان آن منتشر نشده، اما منابع نزدیک به سریال به «ورایتی» می‌گویند «جو هندرسون» یکی از نویسندگان «لوسیفر» (Lucifer) در تولید مشارکت خواهد کرد.

این پروژه یک لایو-اکشن شبیه به «کارآگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) «رایان رینولدز» که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد خواهد بود. نمایندگان نت‌فلیکس و هندرسون به صورت رسمی این سریال را تأیید نکرده‌اند.

سریال‌های «پوکیمون: ایندیگو لیگ» (Pokemon: Indigo League) و «سفرهای پوکیمون» (Pokemon Journeys) به‌تازگی از نت‌فلیکس پخش شده‌اند. این شبکه در سال‌های اخیر گرایش شدیدی به تولید عناوین انیمیشن پیدا کرده و پیش‌تر تولید سریال‌های اریجینالی براساس «فار کرای» (Far Cry)، «اسپینتر سل» (Splinter Cell) و «ترمیناتور» (Terminator) را تأیید کرده است. نت‌فلیکس بعضی از عناوین انیمه همچون «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) و «وان پیس» (One Piece) را نیز به سریال‌های لایو-اکشن بدل خواهد کرد. تولید فیلم لایو-اکشن «دث نوت» (Death Note) را نیز در سال ۲۰۱۷ به تأیید رسید.

هندرسون علاوه بر کار بر روی «لوسیفر» که به زودی با فصل ششم به پایان می‌رسد، از کامیک «شیدکرفت» (Shadecraft) نیز برای نت‌فلیکس اقتباس تلویزیونی خواهد کرد. هندرسون نویسنده کامیک است و در نگارش فیلمنامه قسمت اول با «جورجیا لی» همکاری کرده است. نام این نویسنده بیشتر با سریال‌های «۱۱.۲۲.۶۳» و «یقه سفید» (White Collar) گره خورده است.

تاکنون از «پوکیمون» فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌های بسیاری ساخته شده است. فیلم «کارآگاه پیکاچو» با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری به تولید رسید و ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید