news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال انیمه Tomb Raider و Skull Island را می‌سازد

نت‌فلیکس با همکاری استودیوی لجندری تله‌ویژن دنیای «توم ریدر» (Tomb Raider) و «جزیره جمجمه» (Skull Island) را با تولید دو سریال انیمه گسترش می‌دهند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جزیره جمجمه» بخشی از «دنیای هیولایی لجندری» خواهد بود و مانند فیلمی که تحت عنوان «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) اکران شد، شخصیت‌هایی را دنبال می‌کند که سعی داشتند از جزیره‌ی اسرارآمیزی که هیولاهای ماقبل تاریخی از جمله کونگ را در خود جای داده بگریزند.

«دنیای هیولایی لجندری» در سال ۲۰۱۴ با فیلم «گودزیلا» (Godzilla) آغاز شد و سپس با «کونگ: جزیره جمجمه» در سال ۲۰۱۷ و «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) ادامه پیدا کرد. لجندری امسال «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) را نیز از شبکه‌ی HBO Max و همزمان در سالن‌های سینما پخش می‌کند. تریلر این فیلم این هفته رونمایی شد.

«برایان دافیلد» که در تولید فیلم «زیر آب» (Underwater) مشارکت کرده نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی انیمه‌ی «جزیره جمجمه» خواهد بود. کمپانی انیمیشن‌سازی پاورهوس که سریال‌های «کسلوانیا» (Castlevania) را تولید کرده این انیمه را می‌سازد.

انیمه‌ی «توم ریدر» داستانی در مورد «لارا کرافت» روایت می‌کند که ۲۵ سال پس از اولین بازی ویدیویی روی می‌دهد. برند «توم ریدر» پس از انتشار بازی‌های ویدیویی به فیلم و کتاب‌های مصور تبدیل شد. پروژه‌ی جدید نت‌فلیکس و لجندری اولین سریال انیمیشن این چندگانه است. آخرین بازی این مجموعه، «سایه توم ریدیر» (Shadow of Tomb Raider) واکنش‌های مثبتی را در پی داشت.

در سال ۲۰۰۱ «انجلینا جولی» نقش «لارا کرافت» را بازی کرد (Lara Croft: Tomb Raider) و سپس در سال ۲۰۰۳ برای تکرار آن (Lara Croft: Tomb Raider – The Cradle of Life) بازگشت. در سال ۲۰۱۸ «آلیسیا ویکاندر» جانشین او شد (Tomb Raider) و به زودی در دنباله‌ی آن با کارگردانی «میشا گرین» بازخواهد گشت.

نویسندگی سریال انیمه‌ی «توم ریدر» به «تاشا هوئو» سپرده شده که در حال کار بر روی پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید