news-background
news-background

نت‌فلیکس برای رقابت با دیزنی و Hamilton تئاتر ضبط شده Princess Diana را پخش می‌کند

نبرد شبکه‌های استریمینگ به نظر بی‌پایان می‌رسد. در حالی که پلتفرم‌های استریمینگ قراردادهای گران‌قیمت برای تولید محتوای انحصاری با روندی بی‌سابقه به امضاء می‌رسانند اسامی نت‌فلیکس، آمازون، هولو، دیزنی و اپل بارها شنیده می‌شود. اما حالا پای برادوی هم به این میدان نبرد کشانده شده. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نت‌فلیکس برای پخش نسخه‌ی ضبط شده‌ای از تئاتر موزیکال «پرنسس دایانا» پیش از آنکه سال آینده در برادوی روی صحنه برود قرارداد بسته است. این نسخه‌ی ضبط شده تحت عنون «دایانا: یک موزیکال جدید» (Diana: A New Musical) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. این اقدام شبکه به روشنی برای رقابت با دیزنی+ است که ژوئیه گذشته نسخه‌ی ضبط شده‌ای از «همیلتون» (دانلود تئاتر Hamilton با لینک مستقیم) را پخش کرد.

«دایانا» توسط «کریستفر اشلی» کارگردانی شده و «جینا دوال» در آن بازی می‌کند. این اولین بار است که یک تئاتر پیش از آنکه برای مخاطبین زنده اجرا شود به تلویزیون می‌آید. پیش‌تر قرار بود این تئاتر امسال روی صحنه برود اما پاندمی ویروس کرونا برنامه‌ها را تغییر داد. اما با توجه به اینکه در حال حاضر راه دیگری برای نمایش این موزیکال وجود ندارد، نت‌فلیکس پیش‌قدم شده تا آن را با مخاطبین جهانی به اشتراک بگذارد.

هرچند این قرارداد واکنشی به موفقیت «همیلتون» در دیزنی+ است، اما وضعیت «دیانا» با آن موزیکال متفاوت خواهد بود. برخلاف «همیلتون»، مخاطبین رابطه‌ی به قدمت چندین سال با این تئاتر نداشته‌اند. بنابراین باید دید محبوبیت «همیلتون» موجب افزایش میل مخاطبین برای دیدن این موزیکال از نت‌فلیکس خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید