news-background
news-background

نت‌فلیکس جدول زمانی، نقشه‌ تعاملی و سن شخصیت‌های The Witcher را منتشر کرد

شبکه‌ی نت‌فلیکس نقشه‌ی تعاملی «ویچر» (The Witcher) را به همراه تایم‌لاین سریال را برای روشن‌تر شدن داستان برای مخاطبین منتشر کرد. این تایم‌لاین مهم‌ترین وقایع «کانتیننت» را که در سه زمان مختلف روی می‌دهند برای بیننده مشخص می‌کند. نقشه‌ی سریال نیز محل وقوع هر رویداد را نشان می‌دهد.

نقشه و جدول زمانی وقوع حوادث از طریق وب‌سایت نت‌فلیکس قابل مشاهده است و هواداران سریال می‌توانند رویدادهای مهم سریال را مرور کنند. جدول زمانی با «اتصال جهان‌ها» (Conjunction of the Spheres) آغاز می‌شود که موجب شد انسان‌ها و هیولاها در «کانتیننت» بیش از ۱۰۰۰ سال در کنار هم زندگی کنند.

پیش‌نمایش این نقشه‌ی تعاملی در صفحه‌ی توئیتر نت‌فلیکس به اشتراک گذاشته شده است. در مجموع چهار جدول زمانی برای سریال «ویچر» وجود دارد. زمانی که با رنگ خاکستری مشخص شده به وقایعی مربوط می‌شود که در «کانتیننت» روی می‌دهند و زمانی که با رنگ نارنجی مشخص شده به اقدامات «گرالت» مرتبط است. زمان بنفش نشان‌دهنده‌ی زندگی «ینفر» است و سرانجام بالاتر از همه زمان تولد «سیری» تا موقعیت او در پایان وقایع فصل اول درج شده است.

کاربر می‌تواند با کلیک روی هر برگه‌ای که ظاهر می‌شود به اطلاعات بیشتری در مورد وقایع دسترسی پیدا کند و بداند که کدام شخصیت‌ها در وقایع دخیل بوده‌اند. با رجوع به رویداد پایانی، انیمیشنی حاوی اصطلاحی به زبان سریال «ویچر» به نمایش درمی‌آید که یعنی: «بعضی چیزها پایان می‌یابد، بعضی چیزها آغاز می‌شود.»

بنابر اعلام صفحه‌ی توئیتر سریال «ویچر»، شخصیت گرالت ۱۰۳ ساله، ینفر ۷۱ ساله، سیری ۱۳ ساله، جسکی‌یر ۴۱ ساله، استرگوبور ۴۷۷ ساله، کالانته ۴۷ ساله و رنفری ۱۸ ساله است.

تاریخ پخش فصل دوم «ویچر» هنوز مشخص نشده اما «هنری کویل» بازیگر نقش «گرالت ریویایی» روز جمعه اعلام کرد که مراحل پیش‌تولید فصل جدید به زودی‌ آغاز می‌شود. او در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال ویدیویی توضیح داد که از تعطیلات سال نو بازگشته و وقت آن رسیده که کار خود در «ویچر» را دوباره شروع کند. او از هوادارانی که از فصل اول سریال حمایت کرده بودند نیز تشکر کرد و وعده داد که اطلاعات تازه‌تر در مورد فصل دوم را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

نت‌فلیکس حتی پیش از پخش فصل اول، قرارداد سازندگان «ویچر» را برای فصل دوم تمدید کرد. «لورن اس. هیسریش» شورانر سریال هم هفته‌ی گذشته در جلسه‌ی پرسش و پاسخی در ردیت، مشکلات روایی فصل اول تکرار نخواهند شد: «داستان شخصیت‌های سیری و ینفر همزمان روی نمی‌دهند، بنابراین ما می‌دانیم که باید با زمان کمی بازی می‌کردیم. این مسئله قطعاً در فصل دوم اصلاح می‌شود و تغییر می‌کند.»

[حاوی اسپویلر]

هیسریش در پاسخ به پرسش یکی دیگر از کاربران ردیت در مورد انقراض ویچرها و هیولاها در پایان کتاب می‌گوید: «داستان فصل اول نزدیک به ۳۰ سال برای گرالت طول می‌کشد، بنابراین هیولاها در این زمان منقرض نمی‌شوند. اما این مسئله‌ای است که ما در فصل دوم به آن بیشتر خواهیم پرداخت.» او در ادامه توضیح می‌دهد که منقرض شدن ویچرها و هیولاها با توجه به نحوه‌ی عملکرد «گرالت» در سریال «یک مشکل بنیادین» برای او بوده است. او می‌گوید: «در ابتدای کتاب‌ها بارها ذکر می‌شود که انسان‌ها از ویچرها بیزارند اما به کمک‌شان نیاز دارند. مشکل اینجاست. نیاز به چیزی که از آن بیزار باشی. ما به این تنفر در سریال احتیاج داشتیم تا متوجه شویم که قهرمان قصه یک بیگانه است. بنابراین کاری کردیم که هیولاها حضور پررنگ‌تری در این ۳۰ سال داشته باشند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶

حالا شد یه چیزی، اگر دوباره با این زمانبندی به سیر داستان فصل اول توجه کنیم، خیلی از نقاط کور برامون هویدا میشه.

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۲۸

از شما عزیزان خواسته ای دارم یه خلاصه کلی و مفید از کلیت داستان ویتچر تهیه کنید تا من وامثال من که آشنایی کاملی با داستان کلی و بازی هاش نداریم اینقدر سردرگم نشیم وبتونیم لذت بیشتری از تماشای سریال ببریم.با تشکر

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۴۰

به جای تایم‌لاین بنویسیم: خط زمانی

نمایش اسپویل