news-background
news-background

نت‌فلیکس به دنبال تولید فصل ششم Lucifer

فصل چهارم سریال «لوسیفر» (دانلود سریال Lucifer با لینک مستقیم) سال گذشته پربیننده‌ترین عنوان تمامی شبکه‌های استریمینگ لقب گرفت و حضور کوتاه شخصیت اول در کراس‌اور «بحران در زمین‌های بی‌پایان» شبکه‌ی CW دسته‌ی جدیدی از مخاطبین را به سمت آن کشاند. «لوسیفر» طبق اعلام نت‌فلیکس قرار بود با فصل پنجم به پایان برسد اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شبکه برای تولید فصل ششم تمایل نشان داده و در حال مذاکره با سازندگان است.

این سریال ابتدا از شبکه‌ی فاکس روی ایر رفت و با فصل سوم کنسل شد. به دنبال این اتفاق، هواداران در شبکه‌های اجتماعی به کمک عوامل و بازیگران کمپینی برای نجات «لوسیفر» به راه انداختند تا در نهایت نت‌فلیکس مقصد بعدی سریال باشد.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فصل پنجم وعده‌ی حضور شخصیت «خداوند» و بازگشت «حوا» داده شده و به نظر می‌رسد که فصل ششم چیز جدیدی برای عرضه نداشته باشد. اما با توجه به اینکه نویسندگان تاکنون چندباری مجبور شده‌اند پایان‌هایی را برای سریال به نگارش درآورند، ممکن است کار سختی برای ادامه‌ی داستان در پیش نداشته باشند.

فصل‌ پنجم «لوسیفر» قرار است در قالب ۱۶ اپیزود و در دو بخش ۸ اپیزودی در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. تاریخ دقیق پخش فصل پنجم مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید