news-background
news-background

نت‌فلیکس بعضی از سریال‌های خود را به صورت هفتگی پخش می‌کند

شبکه‌ی نت‌فلیکس از زمانی که شروع به پخش سریال‌های اریجینال کرد با شیوه‌ی انتشار اپیزودها به صورت یکجا شناخته شد. این سرویس یک فصل کامل از سریال‌هایش را به یکباره عرضه می‌کند و به هواداران این امکان را می‌دهد که تمام اپیزودهای جدید را بدون وقفه و در هر زمانی که تمایل داشته باشند ببینند. نت‌فلیکس پس از اجرای آزمایشی این مدل عرضه تغییری به وجود نیاورد، اما آن‌ها به تازگی اعلام کرده‌اند که بعضی از سریال‌های خود را به صورت هفتگی منتشر خواهند کرد.

کالکشن هفتم «مسابقه‌ی بزرگ شیرینی‌پزی بریتانیایی» (The Great British Baking Show) اولین سریالی خواهد بود که به صورت هفتگی به‌روزرسانی خواهد شد. پیش از این معمولاً سریال‌های بریتانیایی به صورت هفتگی در بریتانیا روی ایر می‌رفتند و پس از پایان فصل به صورت یکجا در اختیار مشترکین آمریکایی نت‌فلیکس قرار می‌گرفتند. اما این بار شبکه قصد دارد تعلیق جذف شرکت‌کنندگان در مسابقه را حفظ کند.

در حال حاضر تنها یک اپیزود از کالکشن هفتم «مسابقه‌ی بزرگ شیرینی‌پزی بریتانیایی» روی نت‌فلیکس عرضه شده و تنها تاریخ پخش اپیزودهای بعدی مشخص شده است. به این ترتیب هیجان رقابت بین شرکت‌کنندگان در مسابقه برای بیننده حفظ می‌شود.

علاوه بر این مسابقه‌ی بریتانیایی، نت‌فلیکس اولین تصاویر از مسابقه‌ی رپ‌خوانی «ریتم و فلو» (Rhythm & Flow) با حضور «کاردی بی.» و «تی. آی.» خوانندگان رپ به عنوان داور را منتشر کرده است. چهار اپیزود ابتدایی این سریال از ۹ اکتبر عرضه می‌شود و یک هفته بعد اپیزودهای پنجم تا هفتم منتشر خواهند شد. دو قسمت پایانی فصل نیز یک هفته بعد در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

شبکه‌ی هولو نیز در سال‌های گذشته سعی کرده بود چنین روشی را برای انتشار سریال‌ها در پیش بگیرد. آن‌ها سه اپیزود ابتدایی بعضی از سریال‌ها را به صورت همزمان منتشر می‌کردند و اپیزودهای بعدی را به صورت هفتگی. هنوز مشخص نیست که آیا نت‌فلیکس سریال‌های اریجینال خود را هم به صورت هفتگی عرضه خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۴۹

خبر بدی بود

نمایش اسپویل