news-background
news-background

نت‌فلیکس اسپین‌آف Money Heist را می‌سازد؛ بازیگر Squid Game به بازسازی کره‌ای Money Heist پیوست

نت‌فلیکس اعلام کرد که دنیای سریال پربیننده «خانه کاغذی» (La Casa de Papel) یا «سرقت پول» (Money Heist) را با یک اسپین‌آف تحت عنوان «برلین» (Berlin) گسترش خواهد داد. داستان اسپین‌آف حول محور شخصیت «برلین» یا «آندرس د فونویوسا» و برادر بزرگتر «پروفسور» با بازی «پدرو آلونسو» است. این سریال در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود. غول شبکه‌های استریم ویدیو از این سریال جدید جزئیات دیگری فاش نکرده است.

تولید اسپین‌آف در حالی به تأیید می‌رسد که سریال اصلی با پخش پنج قسمت پایانی در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) به پایان خواهد رسید. فصل پنجم به نویسندگی «الکس پینا» و تهیه‌کنندگی «ونکوور میدیا» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و فیلمبرداری آن از ۳ آگست (۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) در اسپانیا آغاز شده بود. «میگل آنخل سیلوستره» و «پاتریک کریادو» به بازیگران فصل بعدی پیوستند.

در خلاصه داستان فصل پنجم آمده است: «گروه در بانک اسپانیا به مدت بیش از ۱۰۰ ساعت گرفتار شده‌اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را آزاد کنند اما تلخ‌ترین لحظات انتظارشان را می‌کشد چرا که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند. پروفسور توسط سی‌یرا دستگیر شده و برای اولین بار، نقشه فراری ندارد.»

تولید بازسازی کره‌ای زبان «سرقت پول» پیش‌تر گزارش شده بود، اما سه‌شنبه این هفته نت‌فلیکس اعلام کرد که «پارک های-سو» بازیگر سریال «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) به این بازسازی پیوسته است. های-سو که در پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت‌فلیکس نقش «چو سانگ-هو» را بازی کرده، در بازسازی «سرقت پول» نقش «برلین» را بازی می‌کند.

پینا تهیه‌کننده نسخه کره‌ای خواهد بود و «کیم هونگ-سون» که درام‌های تلویزیونی «مهمان» (The Guest) و «صدا» (Voice) را ساخته، آن را کارگردانی می‌کند. «ریو یونگ-جائه» و گروهش که سریال اریجینال «عشق هولوگرامی من» (My Holo Love) را برای نت‌فلیکس ساخته‌اند، نویسندگان این پروژه خواهند بود.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۵

پارک های-سو که از قبل برای این نقش انتخاب شده بود . حتی تصاویر بازیگرای مانی هست کره هم چند ماه پیش منتشر کردن .

نمایش اسپویل