news-background
news-background

«نایومی اسکات» ستاره‌ Aladdin به فیلم علمی تخیلی Distant پیوست

«نایومی اسکات» که در بازسازی لایو-اکشن فیلم «علاءالدین» (دانلود فیلم Aladdin با لینک مستقیم) نقش «پرنسس یاسمین» را برای دیزنی بازی کرد، در فیلم کمدی و علمی-تخیلی «دور» (Distant) با «آنتونی راموس» ستاره‌ی «همیلتون» (دانلود تئاتر Hamilton با لینک مستقیم) همبازی شد. اسکات پس از جدایی «ریچل برازناهان» به علت فشردگی برنامه‌هایش به این پروژه می‌پیوندد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این فیلم داستانی در مورد یک ستاره‌شناس است که پس از سقوط در یک سیاره‌ی ناشناخته، باید با چالش‌های پیرامونش مواجه شود، در حالی که راهش را به سمت تنها بازمانده‌ی دیگر پیدا کند – زنی که در یک کپسول نجات گرفتار شده است. «ویل اسپک» و «جاش گوردن» این فیلم را کارگردانی می‌کنند. «اسپنسر کوئن» فیلمنامه‌ی پروژه را به نگارش درآورده است.

اسکات پس از بازی در اولین فیلمش با «پاور رنجرز» (دانلود فیلم Power Rangers با لینک مستقیم)، برای نقش «پرنسس یاسمین» در بازسازی «علاءالدین» رقبای جوان زیادی را مغلوب کرد. این فیلم با استقبال هواداران و منتقدین همراه شد، نه تنها به خاطر بازی بلکه استعداد خوانندگی اسکات. «علاءالدین» در نهایت بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد. با موفقیت این فیلم «الیزابت بنکس» اسکات را برای ریبوت «فرشتگان چارلی» (دانلود فیلم Charlie's Angels با لینک مستقیم) در کنار «کریستن استوارت» انتخاب کرد. اما ریبوت که با بودجه‌ی حدود ۵۵ میلیون دلاری ساخته شده بود تنها ۷۵ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید