news-background
news-background

نام و لوگو فصل چهارم سریال Young Justice رونمایی شد

سریال «یانگ جاستیس» (دانلود سریال Young Justice با لینک مستقیم) دوباره برمی‌گردد. کمپانی برادران وارنر علاوه بر تمدید سریال «دووم پاترول» (دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم) برای فصل سوم، خبر تمدید فصل چهارم سریال انیمیشنی «یانگ جاستیس» با نام «یانگ جاستیس: فانتوم‌ها» را نیز منتشر کرد. این خبر در طول پنل «یانگ جاستیس» در دی‌سی فندوم به میزبانی «کریس ای هاینر» اعلام شد. تهیه‌کنندگان این سریال اعلام کردند که کار ساخت فصل چهارم آغاز شده و لوگو فصل جدید را نیز منتشر کردند.

پنل هیچ جزئیات خاصی درباره موضوع «یانگ جاستیس: فانتوم‌ها» فاش نکرد اما صداپیشگان این سریال بخشی از فیلم‌نامه را اجرا کردند که در زمانی بین «اوت سایدرز»، فصل سوم سریال، و «فانتوم‌ها» اتفاق می‌افتد. در این فیلم‌نامه «سوپربوی» با بازی «نولان نورث» و «میس مارشیان» با بازی «دانیکا مک‌کلر» تیم یانگ جاستیس را رها می‌کنند و با هم به سفر می‌روند. در همین زمان «آرتمیس» با بازی «استفانی لملین» از «آرسنال» دعوت می‌کند تا دوباره به تیم بپیوندد و او قبول می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

طرفداران «یانگ جاستیس» به خاطر دارند که تیم آسیب دیده است. «بیست بوی» تصمیم به ترک گروه گرفت. برخی از اعضای جوان گروه نیز به او پیوستند و گروهی به نام «اوت سایدرز» را تشکیل دادند. در خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل سوم آمده است: «ابرقهرمانان نوجوان دی‌سی یونیورس در دنیای انیمیشنی از ابرقدرت‌ها، ابر شرورها و ابر رازها بزرگ می‌شوند. افراد این گروه تجربه‌های جدیدی را در «یانگ جاستیس: اوت سایدرز» برداشت جدید برادران وارنر از سریال محبوب «یانگ جاستیس» به دست می‌آورند. این گروه بزرگ‌ترین چالشش تاکنون را با رو به رویی با قاچاقچیان ابر انسان و خطر بزرگی که جامعه را در بین جنگ زمین و فضا قرار می‌دهد.»

«یانگ جاستیس» پس از دو فصل در شبکه کارتون طرفداران بسیاری به دست آورد اما به طور ناگهانی کنسل شد و حفره‌های داستانی زیادی را بر جای گذاشت. یک سال پس از این اتفاق کمپانی برادران وارنر ساخت آن را ادامه داد تا بینندگان بیشتری برای پلتفرم دی‌سی یونیورس جذب کند. زمان انتشار فصل چهارم این سریال قرار سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ از HBO Max اعلام شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید