news-background
news-background

«کیلین مورفی» توضیح می‌دهد چرا برای کارگردان A Quiet Place نامه نوشته اما ارسالش نکرده

«کیلین مورفی» توضیح داده است که چرا تصمیم گرفته نامه‌ای که برای «جان کرازینسکی» کارگردان «یک جای آرام» (A Quiet Place) نوشته را پس از دیدن فیلم در سالن‌های سینما هب همراه دو پسرش ارسال نکند.

ستاره «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) که در دنباله «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place 2) مقابل «امیلی بلانت» بازی کرده، سال گذشته به WENN گفته بود: «وقتی فیلم را دیدم به حدی تحت تأثیر قرار گرفتم که باید نامه‌ای به جان کرازینسکی می‌نوشتم، چون او را نمی‌شناختم و با [همسرش] امیلی بلانت همکاری نکرده بودم.» مورفی اضافه می‌کند: «از هواداران هر دوی آن‌ها بودم. ایمیلی برای جان نوشتم و گفتم که چقدر از فیلم لذت برده‌ام و به او تبریک گفتم. بعد ترسیدم و آن نامه را هرگز ارسال نکردم! فکر می‌کردم: «احتیاجی به این کار نیست. این مرد گرفتار است. نیازی نیست نظر یک بازیگر را بداند!»

در همین حین کرازینسکی و همسرش بلانت پس از نوشتن فیلمنامه «یک جای آرام ۲» سریال «پیکی بلایندرز» را می‌بینند و به این فکر می‌کنند که مورفی برای شخصیت «اخلاقاً مبهم» امت انتخابی عالی است.

مورفی در مصاحبه تازه‌ای با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید در آن زمان احساس کرده که نوشتن نامه به کارگردان به معنای «درخواست نقش» تلقی شود و به همین دلیل آن را هیچ‌وقت ارسال نکرده. با این حال، او می‌گوید «تماس حاصل کردن و ستایش از اثر همکاران، چه آن‌ها را بشناسید چه نشناسید» کاری پسندیده است.

مورفی می‌گوید: «این کار را چندین مرتبه در مورد موسیقی‌دان‌ها، نویسندگان و رمان‌نویس‌ها انجام داده‌ام، تا فقط بگویم: «ببینید، شما من را نمی‌شناسید، اما می‌خواستم بگویم که اثر هنری شما ثأثیر شگرفی بر من داشت. یک اثر جدی بود و من به خاطر آن از شما سپاسگزارم.» برای ما این کار اهمیت دارد چون اساس صنعت ما نمایندگی شدن است، و به نظر من گاهی، رابطه هنرمند-با-هنرمند از دست می‌رود.»

«یک جای آرام ۲» ۳ ژوئن در بریتانیا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۵۴

سیلیان یه دونست واسه نمونست فقط حیف که خیلی دیر دیده شد، واقعا کسی باورش میشه این ۴۹ سالش باشه؟

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵

كيلين*

نمایش اسپویل