news-background
news-background

نامزدی «متیو پری» با «بهترین زن روی زمین»؛ «کورتنی کاکس» به مناسبت عید شکرگزاری رقص بوقلمون سریال Friends را بازآفرینی کرد

 

«متیو پری» با دوست دخترش «مالی هرویتس» نامزد کرد. ستاره‌ی ۵۱ ساله سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید: «تصمیم گرفتم که نامزد کنم. خوشبختانه، با بهترین زن روی زمین قرار می‌گذارم.»

پری و هرویتس که مدیر آژانس استعدادیابی است از سال ۲۰۱۸ با یکدیگر قرار می‌گذارند. هرویتس در تعطیلات سال نوی ۲۰۱۹ تصویری از خودشان در صفحه‌ی پرایوت اینستاگرامش منتشر کرد و دوستی با پری را تأیید کرد.

هرویتس فوریه سال ۲۰۲۰ با ارسال تصویر دیگری با ارجاع به حساب جدید پری در اینستاگرام در آن زمان نوشت: «دومین سالی است که ولنتاین من است، اما اولین سالش به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام است. ولنتاین مبارک محبوب من.»

پری پیش از آشنایی با هرویتس ۲۹ ساله، شش سال با «لیزی کپلان» بازیگر آمریکایی بود و در سال ۲۰۱۲ به این رابطه پایان داد.

«کورتنی کاکس» دیگر ستاره‌ی «دوستان» نیز اپیزود ۱۹ نوامبر ۱۹۹۸ سریال را بازآفرینی کرد و به مناسبت عید شکرگزاری، با یک بوقلمون روی سرش رقصید. کاکس در شبکه‌های اجتماعی به شوخی نوشت اگر یک تصویر گیف دیگر از خودش با سر بوقلمون ببیند که «مثل احمق‌ها» به نظر می‌رسد، از کوره درخواهد رفت.

کاکس اضافه کرد: «با توجه به اینکه من به نماد عید شکرگزاری تبدیل شده‌ام، بفرمایید، امیدوارم که شاد شده باشید.» و سپس رقص سریال را در آشپزخانه‌اش بازآفرینی کرد.

ویژه‌برنامه‌ی سریال «دوستان» برای شبکه‌ی HBO Max قرار است در ماه مارس سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری شود. این پروژه باید بهار گذشته از این شبکه روی ایر می‌رفت اما پاندمی ویروس کرونا آن را چندین بار به تعویق انداخت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید