news-background
news-background

2020 Emmy: نامزدی غیرمنتظره «برد پیت» در امی ۲۰۲۰

پیت اوایل سال ۲۰۲۰ برنده‌ی اسکار شد و می‌تواند اواخر تابستان جایزه‌ی امی را هم به خانه ببرد.

 

«برد پیت» به دنبال کسب اسکار برای «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) در اوایل سال ۲۰۲۰، می‌تواند در ماه سپتامبر برنده‌ی جایزه‌ی امی نیز بشود. این بازیگر به لطف بازی در نقش «دکتر آنتونی فاوچی» در مجموعه‌ی «اجرای زنده‌ شنبه شب» (دانلود سریال Saturday Night Live با لینک مستقیم) در بخش بهتری بازیگر مهمان در سریال‌های کمدی فرصت کسب امی را دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پیت در اپیزود ۲۵ آوریل «اجرای زنده شنبه شب» برای اولین بار نقش دکتر فاوچی را بازی کرد و واکنش او به اقدامات و رفتارهای جنجالی «دونالد ترامپ» در مقابل ویروس کرونا را تقلید کرد. در پایان این اجرا، پیت کلاه‌گیس دکتر فاوچی را برداشت و گفت: «خطاب به دکتر فاوچی واقعی باید بگویم که از تو به خاطر آرامش و روشن‌گری‌ات در این ایام سخت قدردانی می‌کنم. و نیز از جامعه‌ی پزشکی تشکر می‌کنم، اولین واکنش‌نشان‌دهندگان، و خانواده‌های آنان به خاطر بودن در خط مقدم مبارزه با ویروس.»

ویدیوی بازی پیت در نقش فاوچی بیش از ۱۳ میلیون مرتبه در یوتیوب مشاهده شد و حتی تحسین خود دکتر فاوچی را به دنبال داشت و در مصاحبه با شبکه‌ی تلویزیونی «تله‌موندو» گفت که کار پیت «عالی» بوده است: «من یکی از هواداران «برد پیت» هستم، و به همین علت بود که وقتی از من پرسیدند مایلم چه کسی نقش مرا بازی کند از «برد پیت» نام بردم. او یکی از بازیگران محبوب من است. به نظر من کار او عالی بود و نشان داد که یک مرد درجه‌ یک است، وقتی که کلاه‌گیسش را برداشت و از من و تمامی جامعه‌ی پزشکی تشکر کرد. بنابراین او نه تنها بازیگر فوق‌العاده بزرگی است، بلکه یک انسان درجه یک است.»

پیت برای بازی در نقش «کلیف بوث» در فیلم «هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» برنده‌ی اسکار، انتخاب منتقدین، صنف بازیگران و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید