news-background
news-background

نارضایتی مارول از درز تصاویر بوسه‌های کارگردان، نامزد کارگردان و بازیگر Thor: Love and Thunder

هفته گذشته تصاویری از رابطه صمیمانه «تایکا وایتیتی»، دوست دخترش «ریتا اورا» و «تسا تامپسون» بازیگر «ثور» منتشر شد.

 

مدیران مارول مثل همیشه از حاشیه گریزانند. این هفته گزارش شده است که مدیران این استودیو از درز تصاویر «تایکا وایتیتی» کارگردان، «ریتا اورا» خواننده و «تسا تامپسون» بازیگر رضایت ندارند. هفته گذشته تصاویری از این سه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که آن‌ها را روی بالکن منزل وایتیتی در سیدنی و در حال تجربه لحظاتی صمیمانه نشان می‌داد.

وایتیتی در حال فیلمبرداری «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) در استرالیا است. تامپسون در این فیلم ابرقهرمانی نقش «والکری» را بازی می‌کند که به گفته مارول قرار است اولین شخصیت هم‌جنس‌گرای «دنیای سینمایی مارول» باشد.

شایعه قرار ملاقات گذاشتن وایتیتی و اورا ماه گذشته منتشر شده بود وقتی که آن‌ها در مراسم فرش قرمز مسابقه «درگ ریس روپال» (RuPaul’s Drag Race Down Under) استرالیا حاضر شدند.

«دیلی تلگراف» به‌تازگی گزارش داده است که مدیران مارول کارگردان را برای درز این تصاویر سرزنش کرده‌اند. یکی از منابع نشریه می‌گوید آن رفتار به نمایش گذاشته شده در تصاویر «دقیقاً آن تصویری نیست که مارول برای یکی از بزرگ‌ترین چندگانه‌هایش» می‌خواهد عرضه کند. این منبع اضافه می‌کند که مدیران مارول درز این تصاویر را عبور از خط قرمز دانسته‌اند.

به فاصله چند ساعت پس از درز این تصاویر، تامپسون ۳۷ ساله در حال بوسیدن «زک استنمارک» مدل استرالیایی دیده شد.

وایتیتی برنده اسکار با فیلم «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnorak) تحسین منتقدین و مخاطبین را برانگیخت. «عشق و آذرخش» چهارمین قسمت از چندگانه سینمایی «ثور» با بازی «کریس همسورث» در نقش اول است. «راسل کرو» در نقش «زئوس»، «جیمی الکساندر» در نقش «لیدی سیف» و «کریستین بیل» در نقش «گور خداکش» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. «ثور: عشق و تندر» طبق اعلام مارول در کامیک کان دو سال قبل، «ناتالی پورتمن» را هم برای نقش «جین فاستر» بازمی‌گرداند و او را به «ثور» جدیدی تبدیل می‌کند. حضور «کریس پرت» ستاره‌ چندگانه‌ سینمایی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «کارن گیلان» و «شان گان» نیز در این پروژه به تأیید رسیده است.«ثور: عشق و آذرخش» قرار است ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود.

 

«ثور: عشق و آذرخش» قرار است ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۶

چه خبرتونه ؟ چه خبرتووووننننههههه ؟؟

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۴

این تایکا همونه که بعد از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا این جمله رو براش نوشت : "«تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) می‌نویسد: «خداحافظ احمق ژولیده نفرت‌انگیز.»" این عکسها نشون میده که صفات ِ احمق، ژولیده و نفرت انگیز بیشتر برازنده خودش بوده و هست. تازه اینا در ملاء عام اتفاق افتاده در خفا چه کارها که نمیکنه!

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۴۱

واقعا بی ادبن :(

نمایش اسپویل