news-background
news-background

«ناتالی پورتمن» در مینی‌سریال Lady in the Lake با ستاره Us همبازی شد

«بانوی دریاچه» به کارگردانی «آلما هارل» از اپل تی‌وی‌+ روی ایر می‌رود و اولین پروژه‌ی تلویزیونی بزرگ پورتمن و «لوپیتا نیانگو» خواهد بود.

 

«ناتالی پورتمن» و «لوپیتا نیانگو» نقش‌های اول مینی‌سریال «بانوی درون دریاچه» (Lady in the Lake) اپل تی‌وی+ را بازی می‌کنند. برای این مینی‌سریال که از کتاب «لورا لیپمن» اقتباس خواهد شد، «آلما هارل» کارگردان «پسر عزیز» (Honey Boy) روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. «ژان مارک والی» تهیه‌کننده‌ی سریال‌های «اشیای تیز» (Sharp Objects) و «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) در تولید این مینی‌سریال مشارکت می‌کند. «بانوی درون دریاچه» اولین سریال تلویزیونی بزرگ پورتمن و نیانگو برنده‌ی اسکار است.

داستان سریال «بانوی درون دریاچه» در دهه‌ی ۱۹۶۰ بالتیمور و در اوج جنبش‌های حقوق شهروندی می‌گذرد و سرگذشت زن خانه‌داری به نام «مدی شوارتس» با بازی پورتمن را روایت می‌کند که به گزارشگری روی آورده و در حال بررسی پرونده‌ی مفقود شدن زنی به نام «کلیو شروود» با بازی نیانگو است که جسدش در دریاچه‌ی شهر کشف شده. در حالی که روح کلیو مدی را در این تحقیقات تعقیب می‌کند، زندگی دو زن به هم گره می‌خورد.

نیانگو قرار بود در اقتباس HBO Max از کتاب «آمریکانا» (Americanah) بازی کند، اما او اکتبر گذشته از این پروژه جدا شد. او در سال‌های اخیر در فیلم‌های «ما» (Us) «جوردن پیل» و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) ظاهر شده است. پورتمن از سوی دیگر به‌تازگی در فیلم «لوسی در آسمان» (Lucy in the Sky) دیده شده و در حال بازی در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در استرالیا است. هارل نیز در سال‌های اخیر فیلم «پسر عزیز» با بازی «شایا لابوف» را کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید