news-background
news-background

ناتالی دورمر به فیلم "پرفسور و مرد دیوانه" پیوست

فیلم "پرفسور و مرد دیوانه" یک داستان واقعی در مورد چگونگی تشکیل واژه نامه آکسفورد میباشد و پیش از این حضور میل گیبسون و سین پن در آن تایید شده بود. روز گذشته نیز بازیگر فیلم "بازی های عطش" و سریال "بازی تاج و تخت" ناتالی دورمر نیز به لیست بازیگران این فیلم اضافه شد.

کارگردانی این فیلم بر عهده نویسنده و کارگردان ایرانی الاصل فرهاد صفی نیا خواهد بود. سایمون وینچستر کار فیلم نامه را انجام خواهد داد. میل گیبسون در نقش پرفسور جیمز موری ، کسی که در سال 1857 شروع به تدوین فرهنگ انگلیسی آکسفور کرد که تبدیل به یکی از بلندپروازانه ترین پروژه های تاریخ شد ، را بازی خواهد کرد همچنین سین پل نیز نقش دکتر ویلیام چستر ماینر ، کسی که بیش از 10000 واژه در فرهنگ انگلیسی آکسفورد وارد کرد در حالی در تیمارستان به سر میبرد ، را ایفا خواهد کرد.

ناتالی دورمر در نقش بیوه یکی از قربانیان ویلیام چستر ماینر را ایفا خواهد کرد و براساس گفته هالیوود ریپورتر یک رابطه عاطفی پیچیده میان این دو اتفاق خواهد افتاد.

صفی نیا به عنوان کارگردان این فیلم است و فیلم برداری در اواسط همین ماه ( سپتامبر ) آغاز خواهد شد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید