news-background
news-background

«ناتالی دورمر» به سریال Penny Dreadful: City Of Angels پیوست

یکی از بازیگران سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای بازی در مقابل «دنیل زوواتو» به سریال «پنی دردفول: شهر فرشتگان» (Penny Dreadful: City of Angels) شبکه‌ی شوتایم ملحق شد. این سریال با نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جان لوگان» اسپین‌آفی برای سریال «پنی دردفول» خواهد بود.

این سریال دارای شخصیت‌ها و داستانی جدیدی خواهد بود و از سریال اصلی که داستانش در لندن و عصر ویکتوریا روی می‌داد مجزا است. سریال جدید از سال ۱۹۳۸ لس آنجلس آغاز می‌شود، زمان و مکانی که مملو از تنش‌های سیاسی و اجتماعی بود. قتل هولناکی که شهر را در بهت فرو می‌برد، «کاراگاه تیاگو وگا» با بازی زوواتو را وارد ماجرایی می‌کند که مملو از ویژگی‌های بازتاب دهنده‌ی تاریخ لس آنجلس است. از احداث اولین بزرگراه‌ها و سنت‌های مکزیکی-آمریکایی گرفته تا فعالیت‌های جاسوسی خطرناک «رایش سوم» و ظهور رادیوهای مذهبی. دیری نمی‌گذرد که تیاگو زندگی خود و خانواده‌اش را در معرض خطر می‌بیند.

دورمر نقش «ماگدا» را بازی خواهد کرد، یک شیطان ماوراءالطبیعی که می‌تواند به ظاهر هر کسی که بخواهد درآید. این موجود زیرک و جذاب هم دشمنی خطرناک است و هم دوستی گرانقدر. «جسیکا گارزا» و «جاناتان نایوز» دیگر بازیگران ثابت سریال خواهند بود. دورمر در شش فصل ابتدایی «بازی تاج‌وتخت» نقش «مارجری تایرل» را بازی کرد. او در تلویزیون سابقه بازی در نقش «آن بویلن» در سریال «تودرها» (The Tudors) شبکه‌ی شوتایم و مینی سریال «گردش در هنگینگ راک» (Picnic At Hanging Rock) را دارد. دورمر در سال‌های اخیر فیلم مستقل و روانشناسانه «در تاریکی» (In Darkness) را روی پرده داشته و در نگارش فیلمنامه‌ی آن هم مشارکت کرده است. از او به زودی فیلم‌های «پروفسور و مرد دیوانه» (The Professor and the Madman) با «شان پن» و «مل گیبسون» اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید