news-background
news-background

«میکیلا کول» به فیلم Black Panther: Wakanda Forever مارول ملحق شد

بازیگر بریتانیایی «می‌توانم نابودت کنم» به «دنیای سینمایی مارول» پیوست.

 

استودیوی مارول و «رایان کوگلر» فیلمبرداری دنباله «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) را آغاز کرده‌اند، اما «ورایتی» گزارش داده است که «میکیلا کول» ستاره بریتانیایی سریال نامزد امی «می‌توانم نابودت کنم» (I May Destroy You) به این پروژه ملحق شده است. از داستان دنباله بدون «چادویک بوزمن» جزئیات در دست نیست اما پیش‌تر نقش‌آفرینی «تنوچ ورتا» بازیگر سریال «ناکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico) در آن تأیید شده بود.

کول سابقه نویسندگی سریال «آدامس» (Chewing Gum) که اواسط دهه ۲۰۱۰ پخش شد را نیز دارد. او در سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) و نقش کوتاه دیگری در «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) بازی کرده است.

انتظار می‌رود «لتیشا رایت»، «لوپیتا نیانگو»، «وینستون دوک» و «انجلا بست» همگی برای تکرار نقش‌های‌شان در «پلنگ سیاه ۲» بازگردند. «هالیوود ریپورتر» سال گذشته گزارش داد  که احتمال تمرکز فیلم بر روی شخصیت «شوری» با بازی رایت وجود دارد. «پلنگ سیاه: قلمرو واکاندا» (Black Panther: Kingdom of Wakanda) پروژه دیگر مارول در ارتباط با دنیای «پلنگ سیاه» است که با بازی «دانای گوریرا» در نقش «اوکویه» تولید خواهد شد.

«ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران استودیوی مارول پاییز سال گذشته در مصاحبه با «کلارین» تأکید کرد «چادویک بوزمن» برای دنباله «پلنگ سیاه» بازآفرینی نخواهد شد: «نه. تنها یک چادویک وجود دارد، و او دیگر در بین ما نیست. شاه ما، متأسفانه، در زندگی واقعی جان سپرده، نه فقط در دنیای خیال، و ما در حال تأمل بر روی این مسئله‌ایم که چگونه به داستان بازگردیم و برای گرامی‌داشت رویدادی چنین غیرمنتظره، دردناک و غم‌انگیز واقعاً چه باید کرد.» آلونسو اضافه می‌کند: «باید به دقت فکر کنیم در مورد اینکه می‌خواهیم چه کنیم و چگونه انجامش دهیم، و فکر کنیم به اینکه چطور باید از این چندگانه تجلیل کنیم.»

فیلم «واکاندا برای همیشه» قرار است ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید