news-background
news-background

«میلا یوویچ»، کارگردان Resident Evil و «دیو باتیستا» به اقتباس سینمایی از In The Lost Lands «جورج آر.آر. مارتین» ملحق شدند

«پل دابلیو.اس. اندرسون» کارگردان «رزیدنت ایول» (Resident Evil) با همکاری همسرش «میلا جوویچ» ستاره‌ی این چندگانه و «دیو باتیستا» بازیگر فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) فیلم فانتزی و ماجراجویانه‌ی «در سرزمین‌های گمشده» (In The Lost Lands) را بر اساس داستان کوتاهی نوشته‌ی «جورج آر.آر. مارتین» پدید‌آورنده‌ی دنیای سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) می‌سازند.

این فیلم داستانی در مورد یک ملکه روایت می‌کند که مذبوحانه در تلاش است استعداد و توانایی تغییر شکل را به دست آورد. او برای رسیدن به هدفش یک زن جادوگر قدرتمند و جسور به نام «گری آلیس» با بازی یوویچ را استخدام می‌کند. در این داستان که مضامین خیر و شر، عشق و مرگ و دِین و رضایت را می‌کاود، آلیس و راهنمایش «بویس» با بازی «دیو باتیستا» که به «سرزمین‌های گمشده» فرستاده می‌شوند، باید انسان و شیطان را از مقابل بردارند و به هدفشان برسند.

کمپانی «فیلم‌نیشن» این پروژه را در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به خریداران عرضه کرده است. اندرسون نویسنده‌ی فیلمنامه و به همراه یوویچ، «جرمی بولت»، و باتیستا از جمله تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

روایت پیشین این داستان شش سال قبل به بازار برلین رفته بود، این پروژه اما پرخرج‌تر و عظیم‌تر به نظر می‌رسد. لاینزگیت در حال اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) است که داستانی مشابه بازگو می‌کند. تاکنون «کیت بلانشت»، «جک بلک» و بسیاری دیگر به این اقتباس پیوسته‌اند.

یوویچ و اندرسون اخیراً در «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) همکاری کرده‌اند. این فیلم در بازارهای آمریکا موفق نبود و در چین نیز حواشی گریبانگیرش شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید